PKWŁ o zachodzie słońca

Piątek, 23 kwietnia 2010 · dodano: 23.04.2010 | Komentarze 0

Ponieważ pod wieczór się wypogodziło, postanowiłem zrobić testową rundkę po PKWŁ z nowym bagażnikiem, worem transportowym, torbą na kierę i pieczołowicie czyszczonym przez ostatnie dni napędem:) Co za ulga jak łańcuch nie skrzypi:D Z nowych odgłosów trochę denerwują przedmioty latające wewnątrz torby. Dodatkowo moja sigma triled na wertepach PKWł miała tendencję do samoczynnego włączania się wewnątrz torby. Musiała powędrować do wewnętrznej kieszeni w rzeczonej torbie:) PKWł o zachodzie słońca wygląda cudnie. Jakieś mgły z przewagą dymu z wypalanej trawy zalegające dolinki pośród zielonych pól tworzyły niesamowity krajobraz. Na horyzoncie czerwone niebo z wielką czerwoną tarczą słońca nad lasami PKWł. Wszystko na kilku km zjazdu Moskwa->Byszewy i podjazdu Skoszewy->Głogowiec. Po zachodzie słońca już mniej przyjemnie; W lekkim półmroku i chłodzie docieram do granic Brzezin. I znów z górki strykowskiej fantastyczny widok; blade energooszczędne miejskie światła pośród mgieł i dymów. I przypomina się pierwsze wejście na pole woodstockowe w Kostrzynie wieczorową porą. Ach, piekny widok...

Brzeziny-Tadzin-Grzmiąca-Buczek-Jaroszki-Moskwa-Byszewy-Stare Skoszewy-Głogowiec-Buczek-Brzeziny