Bo się wypogodziło

Wtorek, 11 maja 2010 · dodano: 11.05.2010 | Komentarze 0

Zbliża się godzina 20:00; mam już doktorau konkretnie dosyć; przerwa w rowerowaniu już długa, więc postanawiam wykorzystać wieczorne wypogodzenie i pyknąć tych parę mało znaczących kilometrów:) Standardowa już nocna trasa przez Kołacin i Niesułków. Między Kołacinem a Wolą Cyrusową mijam pięknie oświetlone boisko Państwa Piórkowskich przy zakładzie produkcyjnym z ciekawym aromatem;) Nie ma to jak meczyk o zachodzie słońca. Miałem jechać bez przystanków, bo czas mnie goni, ale niestety wieczorny chłodek zmusił mnie do zatrzymania w lesie za Wolą Cyrusową celem załatwienia potrzeby fizjologicznej:) Kolejny przystanek na mijankach na remontowanej trasie Brzeziny - Stryków. Wykorzystałem przerwę na wyciągnięcie z torby czołówki, bo ciemność zaczynała już doskwierać. 21:30 docieram pod blok; prysznic, posiłek i wracam do pisania:(

Brzeziny-Szymaniszki-Henryków-Kołacin-Wola Cyrusowa-Niesułków Kolonia-Dąbrówka Duża-Tadzin-Brzeziny