Pętla do Głowna

Niedziela, 23 maja 2010 · dodano: 23.05.2010 | Komentarze 2

Korzystając z pięknej, jak na maj, pogody postanowiłem zrobić szybką spontaniczną traskę do Głowna; tam mnie jeszcze w tym roku nie zagnało:D Początek drogi standardowo trasą na Kołacin. Po kilkunastu metrach niemiła niespodzianka - rower po ostatnim wypadzie do lasu łagiewnickiego coś dziwnie skrzeczy i pyka w okolicach suportu . Rzut okiem, cała rama i osprzęt uwalony błotem. Tak to jest jak się nie wyczyści roweru po wycieczce:( Zakładam słuchawki na uszy, turystyczne przeboje zagłuszą denerwujące odgłosy wydobywające się z bike'a;) W Kołacinie zwykle skręcam w prawo bądź lewo, tym razem jadę prosto na Dmosin. Im dalej od Brzezin tym więcej rowerzystów. W Głownie standardowo więcej bikerów niż samochodów i pieszych. Krótka rundka po mieście w poszukiwaniu sklepiku. Jest biedronka, ale zamknięta z powodu świeta. Wracam nad zalew chwilkę odpocząć i łyknąć multiwitaminki. W zbiorniku dziwnie niski poziom wody; może spuścili trochę szykując się na przybycie ewentualnej fali powodziowej. Po kilku minutach spędzonych na przyplażowej ławeczce ruszam w drogę powrotną. Trafiam na sklep:) Nawodniony izodrinkiem skręcam w ulicę fabryczną w kierunku Nowostawów. W Niesułkowie odbijam w lewo na Brzeziny, dobrze znaną, remontowaną trasą Brzeziny - Stryków. W większości już poszerzoną trasą da się w miarę przyjemnie jechać bez obawy o bliskie spotkanie z TIRem. No i mijanki zlikwidowali:)

Nad zalewem - galeryjka:

Nad zalewem w Głownie © sandman

Zalew w Głownie © sandman

Kąpielisko w Głownie © sandman

Brzeziny-Szymaniszki-Henryków-Kołacin-Koziołki-Nagawki-Dmosin-Dmosin Drugi-Osiny-Głowno-Szczecin-Nowostawy Dolne-Niesułków Kolonia-Dąbrówka Duża-Tadzin-Brzeziny