Wypad w... Kotliny

Piątek, 11 czerwca 2010 · dodano: 12.06.2010 | Komentarze 0

Arcyupalne popołudnie, ale może uda się zrobić kilka km:) Rzut okiem na googlemaps; Kotliny - jest jakiś zbiorniczek wodny:) Wyjazd ulicą Św. Anny; asfalt jakiś lepki, wiaterek, górki, no i ten żar z nieba - nie będzie lekko. Przez Gałkowem zbaczam na szuter. Droga gorsza, ale momentami pojawia się trochę cienia. Borowa - chyba najdłuższa wioska, w każdym razie ciągła się niemiłosiernie. Przed Karpinem asfalt skapitulował i przypominał nasmołowany dach; wrażenia akustyczne podczas jazdy po czymś takim kapitalne;) W Karpinie przystanek w sklepie na uzupełnienie płynów, elektrolitów i glukozy. Sam zbiorniczek dosyć przyjemny. Pierwszą kontemplację zakłóciła mi natrętna mucha, nie chciała się cholera odczepić. Zgubię ją pomyślałem; blisko 30km/h po wąskiej ścieżynie wokół zbiornika. Po 100 metrach... czapa:( Nie da mi zjeść płynącego już lekko sznikersa:( Na szczęście popełniła błąd - usiadła na kierownicy. Chwila cierpliwości, sandałek, przycelować... i można się cieszyć posiłkiem. Po zasłużonej konsumpcji telefon... wzywają zna grila; cóż trzeba opuszczać Kotliny. Jeszcze lekki chaszczing wokół połowy stawu,powrót na asfalt i do Brzezin. Nie mam czasu na kombinowanie więc wracam dokładnie tą samą trasą.

Kotliny - staw wędkarski © sandman

- W Kotlinach jestem rowerem... - Zabieraj gitarra i przyjeżdzaj! © sandman

Gdzieś tam wlazł bikerze?;) © sandman