Do sklepu, czyli PIASTA Łódź

Wtorek, 22 czerwca 2010 · dodano: 22.06.2010 | Komentarze 0

We wtorkowe popołudnie postanowiłem wybrać się do sklepu rowerowego po zestaw pierwszej pomocy. Najbliższy sensowny sklep rowerowy to chyba Piasta, więc obieram kierunek na Łódź. Oczywiście trasa przez Małczew, Wiączyń i Widzew. Po dotarciu do Rokićińskiej oczywiście problemy z przedostaniem się przez skrzyżowanie; pofatygowałem się po kilku minutach te kilkanaście metrów na przejście dla pieszych; pomogło:) Z zamkniętej ulicy Kątnej wyrosła piękna dwupasmowa traska, w dodatku ze ścieżką rowerową. Dalej niestety trzeba było skręcić w Zakładową, dalej Olechowską i Tomaszowską i przeciskać się między samochodami. Na Puszkina mały ruch, więc spokojnie skupiłem się na poszukiwaniu Piasty. Jakoś udało się wypatrzeć szyld sklepu; Zakup spinki do łańcucha, pompki i łyżek do opon i zestaw naprawczy jak się patrzy;) Wracam już Puszkina do Rokicińskiej; nie chce mi się kluczyć tymi mniejszymi drogami, które i tak pełne samochodów:( Za Obi zamiast skręcić na Mileszki jadę prosto na Andrespol; nie będę wracał tą samą trasą:) Z Andrespola przez Gałkówki docieram do Brzezin w towarzystwie ściany wiatru na ostatnich wzniesieniach pod miastem:(

Brzeziny-Małczew-Adamów-Jordanów-Eufeminów-Wiączyń Dolny-Łódź (Rokicińska-Zakładowa-Olechowska-Puszkina-PIASTA-Rokicińska)-Andrespol-Gałków Mały-Gałków Duży-Gałkówek Parcela-Witkowice-Brzeziny