Bardzo wietrzny Ujazd

Czwartek, 19 sierpnia 2010 · dodano: 19.08.2010 | Komentarze 0

Chyba najbardziej zniechęcająca pogoda podczas wszystkich tegorocznych wycieczek; Ciemne chmury z groźbą showersów lub co gorsze burzy i pieruński wiatr:( Zapakowawszy kurteczkę p-deszczową, polarek i zapasową koszulkę:) wyruszyłem w kierunku Koluszek. Jazda przebiegała nawet płynnie, tylko czasami boczne podmuchy wiatru na ruchliwej trasie sprawiały problemy. Dopiero na wjeździe na koluszkowski wiadukt spotkałem się twarzą w twarz z niewidzialnym przeciwnikiem. To był krótki fragment; co będzie dalej... W Ujeździe remont skrzyżowania dróg wojewódzkich 713 i 715; mijanka ze światłami. Chwila na zastanowienie się co dalej; skręcę na Łódź - będzie ściana wiatru, ale miałem tędy jechać na Rokiciny lub dalej do Andrespola. Spróbuję... Po kilkudziesięciu metrach za mijanką przystanek, GPS i Trekbuddy...;) Nie no, jakoś dam radę te kilkanaście km:/ Ściana wiatru niestety studzi mój zapał:( Dobra dotąd średnia ~24km/h szybko topnieje na tych kilkunastu km:( W Rokicinach kolejna mijanka na remontowanym skrzyżowaniu wojewódzkich 713 i 716. Można by skrócić te męki i skręcić w kierunku Koluszek...A co mi tam w Karpinie odbiję na Gałkówki:) W Rokicinach Kolonii skręcam za tabliczką na Orlen, może jakimś hotdogiem się wspomogę:) Niestety nici z planu, stacji nie było a dodatkowo trasa bocznymi drogami na Gałkówki zakończyła się w lasie:( Bocznymi drogami dotarłem do 716tki:( W Nowych Chrustach nie daję za wygraną, opuszczam trasę 716 i przez Chrusty Stare docieram do Gałkówków. Jeszcze tylko postój na przejeździe kolejowym w Gałkowie Dużym i ostatni najgorszy dla zmęczonych już nóg "brzeziński" fragment trasy. Mimo niezbyt imponującego dystansu jedna z bardziej, jeśli nie najbardziej, męczących tras w tym roku. Ale przynajmniej obyło się bez showersów i wody z prądem:D

Rokiciny Kolonia - Kościół © sandman

Brzeziny-Kędziorki-Koluszki-Słotwiny-Nowy Redzeń-Regny-Budziszewice-Zaosie-Niewiadów-Ujazd-Buków-Rokiciny-Rokiciny Kolonia-Stefanów-Nowe Chrusty-Stare Chrusty-Gałków Mały-Gałków Duży-Gałkówek Parcela-Witkowice-Brzeziny