Wieczorna traska Małczewską na Nowosolną i PKWŁ

Sobota, 28 sierpnia 2010 · dodano: 28.08.2010 | Komentarze 1

Trochę się wypogodziło wiec będzie krótka wieczorna rundka:) Znów trąb powietrznych nad łódzkim chyba nie będzie:) Wyjazd ul. Małczewską; Za Małczewem drogę blokuje wóz strażacki; chwilę potem mijam kordon weselny - i wszystko jasne:) Dalsza droga bez niespodzianek; W Jordanowie skręcam na Nowosolną, z Nowosolnej Byszewską dojeżdżam do Byszew, gdzie obok remontowanego dworku skręcam na czarny szlak rowerowy po PKWŁ. Szlak czarny, a na horyzoncie rysuje się też całkiem ładna czarna chmurka o dziwnej fakturce u podstawy... Nie zwalniam tempa; w Jaroszkach chmurka wygląda też okazale; nawet zatrzymuję się by pstryknąć fotkę komóreczką. Przy kościele farnym w Brzezinach po raz drugi mijam napotkane na początku trasy wozy strażackie. Jeszcze krótki podjazd na wzgórze przy Kulczynie, aby zerknąć na nowo budowane osiedle bloków i świeżo postawioną kaplicę (coś a'la namiot krisznowców na woodsctocku:). No i zrobiło się już jakoś ciemnawo, może przez tą chmurkę...

Ciemna chmura nad PKWŁ © sandman

Jaroszki - coś mnie goni © sandman

Na mecie wycieczki - zdążyłem:) © sandman

Brzeziny-Małczew-Adamów-Jordanów-Eufeminów-Wiączyń Dolny-Nowosolna-Plichtów-Byszewy-Moskwa-Jaroszki-Brzeziny