Pierwsza wycieczka opencaching'owa

Poniedziałek, 30 sierpnia 2010 · dodano: 30.08.2010 | Komentarze 0

Moja pierwsza wycieczka w poszukiwaniu geoskrzynek:) Sezonu jakby koniec, ale zawsze to jakiś cel wycieczki:) Wgrałem pozycje 3 skrzyneczek do Trekbuddy i w drogę. Strykowska niby zamknięta z powodu remontu, ale rowerem jakoś przecież przejadę; tym bardziej, że jakieś afta też się pchają:D Po kilku km afta zawracają - droga zamknięta na amen, łącznie z poboczem:( Z resztą pod walca drogowego nie będę się pchał:D skręcam w leśną drogę... Napotykam kilkadziesiąt/set metrów takiego czegoś:
Droga leśna w lesie strykowskim © sandman

Jazda po błocie i porozrzucanych gałęziach nie należy do najszybszych. Na niektórych fragmentach trzeba rower prowadzić bądź przenosić nad konarami:/ W końcu docieram do asfaltu, którym dojeżdżam do skrętu na leśniczówkę w Janinowie. Rozpoczynamy poszukiwania...:) Pierwsza skrzynka, dosyć skomplikowana; błądzę po lesie to na pieszo, to rowerem... mogłem wydrukować opis skrzynki:/ Spada jakiś deszcz, odpuszczam, jadę dalej. Druga skrzyneczka już lepiej; po kilkudziesięciometrowej jeździe malowniczym parowem udaje mi się odnaleźć moją pierwszą skrzyneczkę:
Skrzynka opencaching Parowy Janinowskie © sandman

niestety nie mam nic na wymianę, tylko wpis w logu i jadę szukać trzeciej skrzynki zapisanej w gpsie. Tu niestety znów porażka:( Brak wydruku opisu skrzynki i potężny rozrzut pozycji GPS w gęstym lesie uniemożliwia mi odnalezienie skrzyneczki. Przedzieram się z powrotem przez błotniste bądź zarośnięte drogi gęsto usiane kałużami do rezerwatowego parkingu i dalej asfaltem kieruję się na Sierżnię. Mimo przerażających chmur kieruję się na las łagiewnicki. Chciałem dobić do 65km i przekroczyć dziś drugi tysiaczek, ale przed Kalonką wystraszony kolejnymi kroplami deszczu i sinymi chmurami nad Łodzią zawracam z trasy. Z Byszewskiej odbijam na Natolin a z Natolina już krajową 72 gnam czym prędzej do domu.

Brzeziny-Buczek-Janinów-Rez. Parowy Janinowskie (geocaching)-Anielin-Sierżnia-Stare Skoszewy-Borchówka-Niecki-Borchówka-Byszewy-Natolin-Lipiny-Brzeziny