Zamiast kielonka Kalonka

Poniedziałek, 18 października 2010 · dodano: 18.10.2010 | Komentarze 0

Zdałem egzamin kierunkowy z medycyny nuklearnej. Od tytułu doktora dzieli już mnie tylko obrona:) 14:20 - pks na Nowe Miasto, wracam z Łodzi, piękna polska złota jesień - będzie rowerek:) W Lipinach dzieje się coś niedobrego; tracę z oczu horyzont; przede mną mleko, nad głową kawa z mlekiem i ten ziąb na Brzezinach:( Oczywiście się nie przejąłem i na rower poegzaminowy wyruszyłem, aby uczcić ten dzień:) Trasa na Kalonkę; Na skrzyżowaniu w Moskwie zamiast szlaku rowerowego obieram alternatywną przeprawę niby ślepą drogą, która od jakiegoś czasu mnie ciekawiła:) Doigrałem się tylko ponad 2 km polnej drogi i próbującego mnie wystraszyć spłoszonego bażanta. Na Kalonce chwila zastanowienia nad ewentualnym przedłużeniem trasy, ale jednak jest zbyt późno; wracam przez Stare Skoszewy i Lipkę; pod koniec trasy i tak dopada mnie zmrok i jakiś smurf w Dąbrówce Dużej, spostrzeżony w ostatniej chwili, brzęczący pod nosem zdaje się coś o światłach (jechałem tylko z tylnym, bo jeszcze nie było ciemnicy, a i teren oświetlony latarniami); nie zatrzymałem się nawet, zimno było, nie piskali nic to pojechałem dalej:)

Brzeziny-Buczek-Jaroszki-Moskwa-Janów-Grabina-Bukowiec-Kalonka-Niecki-Borchówka-Boginia-Stare Skoszewy-Sierżnia-Lipka-Niesułków Kolonia-Dąbrówka Duża-Tadzin-Brzeziny