Jesień wygląda tu jak lato, z bardzo niskim słońcem...

Poniedziałek, 15 listopada 2010 · dodano: 15.11.2010 | Komentarze 0

Kolejny letni dzień tej jesieni:) Gdyby jeszcze te dni były tą godzinkę przynajmniej dłuższe. Ale nic; doczłapałem się jakoś tym zatłoczonym busem z Łodzi do Brzezin (miejsc stojących - 3; osób stojących - 12:/) i musiałem bardziej dotlenić OUN:) Szybkie papu i do piwnicy. Trasa asfaltowa, z 3km fragmentem przez las janinowski, już niestety nie tak malowniczy jak tydzień/dwa wcześniej. Za Dmosinem poszerzam trasę o Ząbki, Zawady i Kuźmy, gdzie wraz z księżycem kontempluję zachód jesiennego słonka:) Dalej asfalcikiem na Nadolną z nieźle wyglądającym z perspektywy zjazdu podjazdem (może przez szarówkę taki się wydawał spory;) i standardowo już ostatni fragment z Kołacinka już w zapadających ciemnościach.

Zachód słońca w Kuźmach © sandman

Kuźmy o zachodzie słońca © sandman

Brzeziny-Grzmiąca-Buczek-Janinów-Anielin-Lipka-Niesułków Kolonia-Nowostawy Dolne-Szczecin-Dmosin Pierwszy-Dmosin-Grodzisk-Kałęczew-Ząbki-Zawady-Kuźmy-Nadolna-Kołacinek-Kołacin-Henryków-Szymaniszki-Brzeziny