Nocą na Bielanki

Środa, 17 listopada 2010 · dodano: 17.11.2010 | Komentarze 0

Miałem dziś uderzyć na Explorers Festival na spotkanie z Piotrem Pustelnikiem, ale zmogło mnie po powrocie z Łodzi, po szczepieniu odczulającym (ale już przedostatnie na szczęście); po popołudniowej drzemce dalej jakiś skacowany przez ten zastrzyk się czułem i nie chciało mi się przy tej pogodzie wsiadać do afta i gnać do Łodzi na tą godzinkę z hakiem. Przed dwudziestą jakoś nagle się podniosłem na zdrowiu i mimo mżawki skoczyłem na rower; explorersa szkoda, ale lepiej zdobywać własne szczyty niż podziwiać cudze:) Na google maps rzucił mi się pobliski fragment drogi, który jakoś mi umknął w tym roku więc postanowiłem go nocą skontemplować:) Oczywiście po nocy skręciłem nie tu gdzie miałem zamiar i skontemplowałem...koniec asfaltu:) Z pomocą GPS'a odnalazłem właściwy szlak na Bielanki i jakoś przebrnąłem zaplanowaną traskę.
Po kilku nocnych wojażach muszę stwierdzić, że chyba muszę pomyśleć o konstrukcji jakiejś konkretniejszej lampki rowerowej, bo Tikkę co chwilę redukuję celem oszczędzania baterii, a te i tak schodzą szybciutko i zasięg światełka się zmniejsza drastycznie. Trzeba będzie coś sklecić na akumulatorkach komórkowych, przetwornicy utrzymującej stałe napięcie i konkretniejszej diodzie luxeon, czy cree, ewentualnie podpiąć się tym zasilaniem pod Petzla, bo 3xAAA to porażka na dłuższą metę.