Święte Laski - podejście II

Niedziela, 21 listopada 2010 · dodano: 21.11.2010 | Komentarze 0

Ujrzałem rano kawałek słonka, więc koło południa wyciągnąłem Krossa z piwnicy; będzie jakaś odmiana po ostatnich wieczorno-nocnych, deszczowych eskapadach. Poza tym od środy zapowiadają śnieg więc ostatnia okazja na rundkę jeszcze w złotej polskiej jesieni. Delikatne promyki słońca nawet długo się utrzymały. Niestety do samych Lipiec Reymontowskich miałem delikatnie pod wiatr, co jeszcze potęgowało uczucie chłodu. Pysk mi trochę zmarzł, ale postanowiłem jakoś pokonać dyskomfort termiczny i zrobić rundkę czerwonym szlakiem rowerowym na te Święte Laski, do których w zeszłym tygodniu nie zdołałem dotrzeć. Traska chyba mniej malownicza niż zielony szlak rowerowy z Lipiec przez Drzewce, ale i tak fajnie przemierzyć nowy kawałek asfaltu na koniec sezonu. Na wjeździe do Makowa piękny lasek, z zielonym soczystym mchem i toną śmieci w rowach; ludzie to jednak świnie:/ Takich kwiatków w drodze powrotnej niestety jeszcze kilka się znajdzie...krzyż, szlaban i hałda śmieci - standard:( W Trzciance obieram trasę przez Kuźmy i Zawady na Dmosin; nie chcę wracać do Brzezin tą samą trasą, nr 704. Z Dmosina jadę drogą przez Lubowidzę, wykorzystywaną przeze mnie jeszcze kilka/kilkanaście lat temu na pierwsze "dłuższe" wycieczki rowerowe, na Dmosin, ewentualnie Głowno:)
Godzinę po powrocie standardowo zaczął padać deszcz; tym razem jakoś udało się przepedałować na sucho:) Teraz jeszcze trzeba ruszyć dupsko do urny wyborczej:)

Brzeziny-Szymaniszki-Henryków-Kołacin-Kołacinek-Dąbrowa Mszadelska-Siciska-Mszadla-Lipce Reymontowskie-Chlebów-Święte Laski-Święte Nowaki-Maków-Słomków-Pszczonów-Chlebów-Trzcianka-Kuźmy-Zawady-Ząbki-Kałęczew-Dmosin-Lubowidza-Wola Cyrusowa-Jabłonów-Marianów Kołacki-Tadzin-Brzeziny