Został mi tylko rower

Piątek, 26 listopada 2010 · dodano: 26.11.2010 | Komentarze 3

Stałłło się... aftko, które mi dzielnie, bezawaryjnie służyło przez ostatnie prawie 3 lata zostało rozbite:( Pożyczyłem fiestę bratu, na dojazd na pracownię magistrancką do Łodzi, a on ma jakiegoś pecha chyba i skasował mi fieścinę:( Jakiś debil z ciężarowego DAFa na skrzyżowaniu zmienił zdanie i z lewego pasa postanowił sobie skręcić w prawo; A że martwy punkt pewnie spory w takim afcie, to wlókł ze sobą moją biedną fieścinkę kilka ładnych metrów po krajówce nr 72:( Kiedy my się tej obwodnicy Brzezin doczekamy wreszcie?:( Najgorsze, że koleś uciekł z miejsca kolizji! Brat na szczęście przebiegł się ponad chyba kilkadziesiąt metrów i zdołał spisać numery rejestracyjne samochodu. Czekam teraz na odzew policji...od wczoraj...i nic:( Sam już ustaliłem ubezpieczenie gościa, na szczęście ma aktualnie ważne w P*U (bez kryptoreklamy;), więc może uda się uzyskać odszkodowanie z jego polisy. Tylko ta policja jakoś niemrawo działa:/
Foteczki biednego aftka:

Fiesta mk4 '96 po kontakcie z DAFem © sandman

I drzwiczki sięnie otwierają;( © sandman

Ponieważ zostałem bez afta, do Łodzi przejechałem się komunikacją publiczną. Po powrocie, jako że słonko trochę świeciło postanowiłem wyskoczyć na szybką traskę rowerkiem. Śniegu niewiele, więc wyciągnąłem jeszcze Krossa na semislickach. Trasa po PKWŁ aby zobaczyć jak park wygląda w lekko zimowej szacie:) Nawet całkiem ładnie się nasze okoliczne pagóry prezentują, tylko jednak trochę już zimno na rowerku; szczególnie jak się zrobi przerwę na focenie:( Będę się starał nie zabierać już lustra na ewentualne wycieczki;) Tym razem jeszcze mała galeryjka Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich w zabielonej szacie:

Rowerowy szlak przez Byszewy w zimowej odsłonie © sandman

Byszewska droga późną jesienią © sandman

Zjazd do Byszew przyprószony śniegiem © sandman

Polany Byszewskie późnym jesiennym popołudniem © sandman

Byszewy pod koniec listopada 2010 - pierwszyśnieg © sandman

Brzeziny-Grzmiąca-Buczek-Jaroszki-Moskwa-Byszewy-Skoszewy Stare-Sierżnia-Anielin-Lipka-Niesułków Kolonia-Dąbrówka Duża-Tadzin-Brzeziny