Temperatura:-8.0
Rower:Stalak

Nie da się

Wtorek, 30 listopada 2010 · dodano: 30.11.2010 | Komentarze 4

Starałem się, ale się k**a nie dało jechać:( Zima zaskoczyła drogowców, cały kraj sparaliżowany i rowerem niestety też ciężko. Jak afta poruszają się z trudem to rowerem tym bardziej nie ma co na siłę wyruszać:( Z duszą na ramieniu pokonałem jakoś 3 skrzyżowania do terenu za "targowicą". Dębickie Lew i Tygrys na zaśnieżonych, bardzo śliskich drogach sprawują się bardzo niepewnie. Przejazd obok wyprzedzających samochodów niezłe przeżycie. No i zjazd z górki za szpitalem...ech. W terenie niewiele lepiej, ale kilkaset metrów po z lekka odśnieżonej polnej drodze ujechałem; aż do miejsca gdzie pług zawrócił:D Przełożyłem rower przez zaspę, ale tam było ponad 20cm śniegu więc się jechać nie dało. W taką pogodę to tylko narty jednak. Zawróciłem do domu dobijając zaledwie 3,5km. Trzeba będzie poczekać kilka dni, aż przestanie sypać, sól pokryje ulice, a drogi polne trochę się ubiją.
Zostawiłem więc rowerek w piwnicy zmieniłem obuwie i ruszyłem pieszo zdobywać pogóry za targowicą:) Godzina trekingu po ponad 20cm warstwie świeżutkiego niezaburzonego białego puchu też sprawia sporo przyjemności:) Punkt kulminacyjny wycieczki - 25cio metrowy pagór pijanowskiego:) Ostrzejsze podejście bardzo sympatyczne, ale to tylko kilkadziesiąt metrów; Szkoda, że do gór mamy taki hektar:(
Bilans:
3,5km rowerkiem, przywyższenia 15m
niespełna 5km pieszo, przewyższenia 50m
Mała galeryjka:
Drogą koło niemieckiego cmentarza © sandman

Singletrail za niemieckim cmentarzem © sandman

Singletrail za "targowicą" © sandman

Prawie jak schronisko PTTKu © sandman

I podejście na pagór © sandman

Widoczek ze zdobytego pagóra © sandman

Panoramka z pagóra © sandman

Na szczycie spod śniegu grzbiecik do słonka, którego nie było, wystawił taki oto bezpański aligator;):
Aligator © sandman

PEC pali, będzie w domciu ciepło © sandman