Temperatura:-6.0
Rower:Stalak

Ale wymarzłem

Środa, 15 grudnia 2010 · dodano: 15.12.2010 | Komentarze 2

Wyjrzałem przez okno i zobaczyłem dwóch listonoszy na rowerach...
Po takim bodźcu pozostało mi tylko zejście do komórki, dopompowanie kół i przekręcenie kilkudziesięciu km w tej mroźnej, ale jakże uroczej aurze:)
A było dość chłodno. Już przed 20km zamarzły mi dłonie, mimo 2 par rękawiczek:(
Wojewódzka 708 nieźle odśnieżona, ale lekki rozmiękły lodzik był. Na drogach gminnych więcej śniegu, lodu i rozjeżdżonego śniegu. Najfajniejsze oczywiście odcinki bocznymi drogami po PKWŁ, po ubitej warstwie śniegu:

Grzmiąca © sandman

Panoramka z czarnego szlaku rowerowego PKWŁ przez Plichtów © sandman

W Plichtowie zaskoczony zostałem żółtą wielką kałużą przed jednym z domostw. Łebski gospodarz pozbył się chyba całego zapasu soli, a ja prawie się w tą kałużę wyłożyłem; aquaplaning na kolcowanej oponie chyba:D
W Anielinie moje palce się zbuntowały więc zrobiłem mały przystanek na papu i rozgrzanie dłoni na pokolorowanym przez samozwańczych artystów przystanku:
Zwandalizowany przystanek PKS w Anielinie © sandman

Trochę śniegu, trochę lodu - droga w Anielinie © sandman

Rozgrzanie dłoni na długo nie pomagało i co kilka km musiałem robić przystanki na pobudzenie krążenia w palcach. Trochę to uciążliwe, ale 35km zimowej kontemplacji stuknęło:)

Brzeziny-Tadzin-Grzmiąca-Buczek-Jaroszki-Moskwa-Plichtów-Byszewy-Boginia-Stare Skoszewy-Anielin-Lipka-Niesułków-Dąbrówka Duża-Tadzin-Brzeziny

sandman
| 18:40 środa, 15 grudnia 2010 | linkuj Muszę pomyśleć:( Ostatnie wycieczki jakoś przetrwałem, ale chyba było cieplej; trochę mnie zaskoczyło to przemarzanie dzisiejsze. Widać wełna plus polartec windbloc to za mało na jazdę rowerem poniżej 5'C. Trzeba łapawice dokupić
DaDasik
| 17:58 środa, 15 grudnia 2010 | linkuj Fajna wycieczka. Chyba musisz pomyśleć nad lepszymi rękawicami. Niestety, ale takie przemarzanie jest dość niebezpieczne dla dłoni, a szczególnie stawów międzypaliczkowych.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa espot