Temperatura:-8.0
Rower:Stalak

Z Czarnym Jackiem na napędzie

Niedziela, 19 grudnia 2010 · dodano: 19.12.2010 | Komentarze 0

Przed wyjazdem stwierdziłem, że zdejmę tylną oponę do kolcowania, bo po powrocie pewnie nie będzie mi się chciało ufajdanej gumy ściągać. I tak w krótkim czasie dębickiego tygrysa zastąpił schwalbowski Black Jack. Niestety później zeszło mi się z regulacją hamulca; twórca cantileverów chyba stworzył je na złość rowerzystom:( Wyregulowanie tego, dodatkowo przy poprzecieranych już linkach, w pojedynkę graniczy z cudem:( Ale jakoś udało się toto cudo naciągnąć żeby coś tam hamowało. Łańcuch też wymagał chwili uwagi, gdyż pokonał ponad 100km na fabrycznym smarowaniu i się pięknie zazłocił;) I tak po opuszczeniu komórki stwierdziłem, że słonko już nie świeci tak zachwycająco nad światem. Ale cóż, zarzuciłem michę rosołku i w drogę:)
Tym razem zmiana kierunku; wylotówka na Koluszki i boczna droga na Kędziorki. Krótka wizyta nad zalewem w Rochnie, później w Tworzyjankach
Zamarznięty zalew na Mrodze w Rochnie © sandman

DPS w Lisowicach © sandman

Zalew w Tworzyjankach © sandman

Mroga po opuszczeniu zalewu w Tworzyjankach © sandman

Postanowiłem zrobić z Tworzyjanek pętelkę przez Felicjanów-Jeziorko i Nowe Wągry.
W Bronowicach odbiłem jednak w prawo, aby wydłużyć trochę traskę i wrócić przez kontemplowane ostatnio drogi na Rozworzynie. Po przecięciu krajówki 72 dotarłem jednak do remontowanego mostu.

Budowa mostu na dopływie Mrogi pod Rozworzynem © sandman

Pan pilnujący ciężkiego sprzętu był coś nierad z wykonanego zdjęcia, ale cóż:) Niestety musiałem zawrócić do Bronowic z myślą powrotu przez Kędziorki. Oczywiście pomyliłem coś trasę, lub była tak zasypana i wylądowałem ponownie na DK72 w Przecławiu. Ale mnie widok ruchliwej trasy i sygnalizacji świetlnej zaskoczył:D Trudno, już mi się nie chciało zawracać; wjechałem na chodnik, który jednak z powodu muldziastej nawierzchni dosyć szybko porzuciłem na korzyść czarniutkiego asfaltu drogi krajowej.

Brzeziny-Kędziorki-Rochna-Tworzyjanki-Erazmów-Felicjanów-Jeziorko-Nowe Wągry-Bronowice-Rozworzyn-Bronowice-Przecław-Brzeziny