Rower:Stalak

Nocny przedwigilijny wypad do Strykowa

Czwartek, 23 grudnia 2010 · dodano: 23.12.2010 | Komentarze 7

Po ulepieniu 118 pierożaczków miałem świąt serdecznie dość. Godzina 20, +4'C, plucha jak *******, a rower kompletnie pozbawiony błotników. Sięgam po wiertarkę trochę rupieci i majstruję coś na prędce:

mocowanie błotnika © sandman

element mocujący błotnik ujęcie 2 © sandman

mocowanie błotnika DIY do siodła © sandman

Błotnik DIY na rowerze © sandman

Wygląda zacnie, ale... nie działa cholerstwo; plery trochę mokre:( Chyba wymaga lekkiej kalibracji:D
Jazda testowa: Stryków i z powrotem. Tam czarną, mokrą DW708. Ruch niewielki asfalcik na większości trasy nowiuśki, z wiaterkiem w plecy - słowem poezja. Teraz się zastanawiam czemu Krossa nie zabrałem, tylko mnie te kolce w stalaku spowalniały:) Pierwszy przystanek pod nowym Teskiem w Strykowie.

Nocna przedwigilijna wycieczka do Strykowskiego Tesco;) © sandman

Powrót ze Strykowa równoległą Brzezińską/Strykowską. Tu już czasami troszkę śnieżku i sporadyczne zakamuflowane w nocy samotne wyspy lodowe. Ale od biedy na semislickach dałbym też radę. Pod Brzezinami superaśna gęsta mgła; musiałem czołówkę wyłączyć bo w snopie światła drogi nie widziałem:)

Brzeziny-Tadzin-Dąbrówka Duża-Niesułków Kolonia-Niesułków-Stryków-Sierżnia-Janinów-Buczek-Brzeziny