Temperatura:-6.0
Rower:Stalak

świątecznie do Rogowa

Niedziela, 26 grudnia 2010 · dodano: 26.12.2010 | Komentarze 0

Drugi dzień Świąt i chyba na dobre koniec odwilży. Już wczoraj drogi się lekko zeszkliły; dzisiaj już ponad 5-cio stopniowy mróz ściął wszystko równiusieńko:( DW na szczęście czarne, ale jazda nimi to wątpliwa przyjemność. Próba odbicia na las rozworzyński kończy się niepowodzeniem:( Polna droga przypomina grubą taflę lodu usianą gęstą siecią swego rodzaju mikrokraterów;) Nie mam zamiaru się tak męczyć i narażać dupska na świąteczną glebę, wracam na 704-kę. W Kołacinku odbijam na górkę kobylińską po krótkim przystanku pod Kołacińskim młynem.
Pod młynem w Kołacinie © sandman

Droga ma nawet czasami czarne pasy asfaltu wytyczone przez pojazdy czterokołowe. Liczne fragmenty oblodzone dostarczają natomiast trochę rozgrzewającej ciało adrenalinki:)
Szczęśliwie, bez gleby udało się dotrzeć pod rogowskie arboretum:
Pod rogowskim arboretum © sandman

Dom studencki SGGW "Jodełka" w Rogowie © sandman

Pod bramą ogrodu przerwa na kilka tafelków strasznie twardej, zmarzniętej czekolady i zmrożenie dłoni:( Po raz drugi tej zimy zmarzły mi dłonie, co wymuszało w drodze powrotnej przystanki w celu rozgrzania zmarzniętych palców u rąk. Przeraźliwie zimne wiatrzysko dało mi trochę w kość w drodze powrotnej, ale jakoś dotarłem do domku bez odmrożeń:)

Brzeziny-Szymaniszki-Henryków-Kołacin-Kobylin-Stefanów-Rogów-arboretum-Olsza-Mroga Górna-Mroga Dolna-Henryków-Szymaniszki-Brzeziny