Temperatura:-1.0
Rower:Stalak

Sylwestrowa korba plus II nieoficjalna Brzezińska Masa Krytyczna

Piątek, 31 grudnia 2010 · dodano: 31.12.2010 | Komentarze 2

Podobno części społeczeństwa odbija sylwestrowa korba:
Sylwestrowa korba niektórym podobno odbija;) © sandman

Nie mogłem się jakoś powstrzymać i po powrocie z Łodzi, złożeniu podania o pracę, postanowiłem ten ostatni raz, w tym wybitnie rowerowym (jak na mnie:) roku trochę pokręcić na rowerku:)
Trasa mało wyszukana, ale sprawdzona w grudniowych warunkach; strykowską na Janinów i tam kilka km po leśnych drogach. O ile droga w kierunku autostrady jeszcze znośna:
Strykowska w późne sylwestrowe popołudnie © sandman

to po zjeździe na leśną drogę w Janinowie zaczęły się schody. Kilkucentymetrowe lodowe koleiny pokryte niespełna centymetrową warstwą mniej lub bardziej ubitego śniegu. To wszystko w mroku nadchodzącej nocy sylwestrowej - POEZJA;) Kilka podpórek zaliczyłem, ale przynajmniej w lesie nie doskwierał zimny wiatr i ten mokry proszek z nieba.
Na parkingu przy rezerwacie Parowy Janinowskie przerwa na sylwestrowego Earl Grey'a:
Przerwa w Parowach Janinowskich na sylwestrowego Earl Grey'a © sandman

Z Niesułkowa powrót DW708 z wiatrem w plecy, także można było po raz ostatni w roku trochę przyspieszyć:)
Po krótkiej przerwie fizjologicznej, wtarganiu roweru na 2 piętro, około 17:30 zaczynam II nieoficjalną Brzezińską Masę Krytyczną, a co:)
Do Łodzi jakoś nie mam ochoty dygać zimą 25km w jedną i później drugą stronę, a afto nadal niewyklepane:( W przyszłym roku pewnie jakąś Łódzką MK zaliczę wreszcie:)
Na koniec zdrówko wszystkich Bikerów:
Zdrówko bikerów © sandman

Do zobaczenia w przyszłym roku!

Brzeziny-Buczek-Janinów-Anielin-Lipka-Niesułków Kolonia-Dąbrówka Duża-Tadzin-Brzeziny-II Brzezińska Masa Krytyczna