Rower:Stalak

Na mokro

Niedziela, 9 stycznia 2011 · dodano: 09.01.2011 | Komentarze 0

Lekka wiosna w środku zimy i na drogach hektolitry wody:(
Wczoraj zdołałem wymienić w rowerku wysłużone, ledwo już działające, kapryśne cantilevery na v-brake alhonga:
Nowe hamulce v-brake alhonga © sandman

Niespodzianką podczas wymiany okazała się średnica tylnych piwotów, która była większa niż na przednim widelcu:( W ruch musiał pójść pilnik do metalu, diamentowy i trochę papieru wodnego; ale udało się i są nowe hamulce. Przy okazji odchudziłem rower o przedni odblask, który uniemożliwiał montaż;)
Po wymianie hamulców zmiana siodła to już był pikuś:

Siodło Selle Comfort Sport © sandman

Siodełko z otworem fizjonomicznym okazało się lekko chybionym pomysłem na dzisiejszą pogodę, ale cóż:) A wody było dziś dużo. Wróciłem prawie cały mokry; może w butach miałem sucho ze względu na założone w przypływie mądrości stuptuty:) W Andrespolu, jakby kałuży było mało, zaczął kropić deszczyk co przyspieszyło decyzję o powrocie do domu.

Brzeziny-Witkowice-Przanówka-Gałkówek Parcela-Gałków Duży-Gałków Mały-Justynów-Andrespol-Bedoń Przykościelny-Jordanów-Adamów-Małczew-Brzeziny