Rower:Stalak

Las wiączyński

Wtorek, 25 stycznia 2011 · dodano: 25.01.2011 | Komentarze 5

Poranny dyżur radioizotopowy ma jedną zaletę - godzinka wcześniej w domu i rower za dnia:) Tym razem kierunek las wiączyński. Po 3km wspinania się na górkę małczewską, kilku km zaśnieżonych gminnych dróg jestem u celu:

Przez las wiączyński © sandman

Jazda po oblodzonych/zaśnieżonych leśnych dróżkach dostarcza sporo wrażeń:) Kilka razy była omc gleba:( Po jednej takiej, po której przeleciałem z jednej strony dróżki na przeciwną, "cudownemu" poluzowaniu uległo siodełko, którego mimo kilku prób dokręcania już mi się nie udało unieruchomić w wybranej pozycji:(
Trzeba zabierać 2 klucze na wycieczki;)
W lesie prócz śniegu skontemplowałem:
Pod wieżyczką © sandman

Z wyższej perspektywy © sandman

Las wiączyński © sandman

Las wiączyński jest pierwszorzędny dla rowerzystów; przydaje się tylko GPS bo sieć dróżek jest dosyć liczna:)
Powrót do domu po przeciwnej stronie DK72, przez Plichtów, Moskwę i Polik, aby jeszcze te kilkanaście km pomęczyć się ze śnieżnym terenem. A wytrzęsło mnie solidnie, łapska dostały w kość.

Brzeziny-Helenów-las wiączyński-Teolin-Plichtów-Moskwa-Polik-Brzeziny

kundello21
| 13:42 środa, 26 stycznia 2011 | linkuj Dróżki gminne dla kierowców samochodów są złe, ale dla rowerów najlepsze w zimie:)
DaDasik
| 22:44 wtorek, 25 stycznia 2011 | linkuj Las zimą, latem, jesienią, czy wiosną jest równie piękny i potrafi zaskoczyć :)
Tylko te ambony powinny spełniać jedynie funkcje widokowe!
sandman
| 22:31 wtorek, 25 stycznia 2011 | linkuj Bo liście w kadr nie włażą;)
surf-removed
| 22:24 wtorek, 25 stycznia 2011 | linkuj Dąb zimowy jakby ładniejszy od tego jesiennego :)
sikorski33
| 22:03 wtorek, 25 stycznia 2011 | linkuj Piękne widoki. Lubię jazdę po leśnych dragach:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oduma