Deszczowy maratonik

Niedziela, 6 lutego 2011 · dodano: 06.02.2011 | Komentarze 0

Dziś już bez huraganowego wiatru, za to w bezustannej mżawce, kałużach i błotku.
Terenu może niewiele, ale jazda na marathonach w takim błotku jest dosyć męcząca; strasznie się takie oponki w nawierzchnię zapadają. W związku z zimową porą po minięciu zjazdu w Romanówku obrałem skrócik na Popień polną drożyną:

Zabłoconymi polnymi drogami w Popieniu © sandman

Dodatkowa zaleta - ominąłem ponad kilometrowy odcinek jazdy taką nawierzchnią:
Popień - wreszcie koniec polnej drogi;) © sandman

W Rogowie, pod bramą arboretum, krótka przerwa na chociażby symboliczne uzupełnienie kalorii w postaci banana w liczbie sztuk dwóch:) Tak "zregenerowany" udaję się czerwonym szlakiem rowerowym wzdłuż ogrodzenia lasu doświadczalnego SGGW:
Czerwony szlak rowerowy za rogowskim arboretum © sandman

Później już tylko zjazd przez Kobylin do Kołacina i ponowne wspinanie się pagórkami, z wczorajszej wymęczonej trasy, w kierunku Brzezin. Dziś bez wiatru prędkość na pagórkach nieznacznie lepsza, mimo dającego już o sobie znać lekkiego zmęczenia materiału - tym razem w strefie tylko 45%. Chyba powinienem jeszcze iść umyć rower po tym błocie, ale kompletnie mi się nie chce:(

Brzeziny-Kędziorki-Lisowice-Tworzyjanki-Jeziorko-Nowe Wągry-Leszczyny-Popień-Marianów Rogowski-Rogów-Przyłęk Duży-Stefanów-Kobylin-Kołacin-Henryków-Szymaniszki-Brzeziny