Temperatura:-1.0
HR max:161 ( 84%)

Niespodziewany lód

Sobota, 12 lutego 2011 · dodano: 12.02.2011 | Komentarze 0

Lekki powrót zimy. Kilka stopni poniżej zera, ale dzięki silnemu wiatrowi odczuwalna temperatura poniżej -10'C. Wczorajsza popołudniowa i dzisiejsza poranna wizyta w brzezińskim sklepie rowerowym, celem zakupu klocków hamulcowych, zakończona fiaskiem. Nie mam pojęcia kiedy można ten sklep zastać otwarty, mimo że od wczorajszego dnia na drzwiach przybyła karteczka informacyjna z godzinami otwarcia punktu; szkoda, że to tylko teoria:(
I tak koło 14ej postanowiłem wyruszyć Krossem, prawie pozbawionym hamulców (obudowy klocków licho się sprawdzają w tej roli;) na szybką przedobiadową rundkę. Hamulce okazały się mało przydatne tego dnia. Silny porywisty wiatr skutecznie obniżył średnią prędkość; też starałem się nie wysilać zbytnio i aż 88% przejechałem w strefie 70-80%HRmax. Na Woli trochę mnie zaskoczyła taka nawierzchnia:
Oblodzona droga na Woli Cyrusowej © sandman

Tu już, siłą rzeczy, hamulce totalnie odeszły w zapomnienie:)
Teraz czekamy na śnieżek;)

Brzeziny-Tadzin-Dąbrówka Duża-Poćwiardówka-Niesułków Kolonia-Wola Cyrusowa-Koziołki-Kołacin-Henryków-Szymaniszki-Brzeziny