HR max:186 ( 97%)

Z pogodą jak to w marcu

Niedziela, 6 marca 2011 · dodano: 06.03.2011 | Komentarze 0

Po dwóch dniach, jakby to nazwać... aklimatyzacji alkoholowej, wyciągnąłem Krossa na wycieczkę. Przeczuwałem, że po aklimatyzacji może być ciężko kręcić, ale dni uciekają, a km nie przybywa:( Za tydzień Yapa, więc będzie kolejny a-rowerowy weekend. Prawie 50km udało się przekręcić, choć pogoda nie rozpieszczała. Jak wyjeżdżałem świeciło słonko, z każdym km jednak chmurki coraz dokładniej pokrywały niebo. W Jeziorku jakąś minutę po pstryknięciu tej foteczki zaczął padać śnieg a'la styropian:)
Jeziorko - zaraz sypnie śniegiem © sandman

W silnym wietrze doturlałem się do Jeżowa, gdzie zrobiłem krótką przerwę, w standardowym już miejscu pod kościołem, na chociażby częściowe uzupełnienie płynów i kalorii.
Przerwa regeneracyjna pod jeżowskim kościołem © sandman

Kościół w Jeżowie © sandman

Droga powrotna nadal w silnym wietrze i prószącym co rusz styropianowym śnieżkiem.

Brzeziny-Kędziorki-Tworzyjanki-Erazmów-Felicjanów-Jeziorko-Nowe Wągry-Wągry-Leszczyny-Popień Parcela-Jeżów-Przyłęk Duży-Stefanów-Kobylin-Kołacin-Henryków-Szymaniszki-Brzeziny