Kalorie: 1926 kcal

Trochę doliną Mrogi

Sobota, 26 marca 2011 · dodano: 26.03.2011 | Komentarze 1

Wstaję rano na kwalifikacje do GP Australii... a tu biało za oknem. No, super pogoda na weekend:( Po południu śniegu już nie ma, jakieś słonko przebłyskuje, tylko trochę temperatura nie ta:(
Wyruszam optymistycznie w polarku:D kilkaset metrów i zabezpieczam się przed wiatrem dodatkowo warstwą nanotexu:) Teraz w ciepełku dw704 na Rozworzyn; tu się zaczynają przygody z terenem:) Trochę piachu, trochę błota i zmuszony jestem do kilkukrotnego prowadzenia roweru lub jazdy polnymi zagonami.
Polne pagóry w dolinie Mrogi © sandman

Błotko lub piach - szlak rewelka © sandman

W tak pięknych okolicznościach przyrody doliny Mrogi docieram pod ruiny starego młyna w Jasieniu. Wita mnie wielkie, cieszące się na mój widok bydlę, więc z kolejnej sesji z młynem w roli głównej nici. Pan psa stara się pilnować, ale nie ma co drażnić bestii;) Za młynem na szybko udaje mi się strzelić rozlewisko rzeczonej Mrogi:
Mroga we wsi Jasień © sandman

Dalej wioskami powracam do dw704 w Kołacinku. Kilkaset metrów wojewódzką i odbijam na Nadolną. Tu kolejna sympatyczna górka; zjeżdżało się fajnie, tylko potem jakoś się prawie zatrzymałem:) Po podjechaniu kilkuset metrów się wyjaśniło czemu:
Pagóry w Nadolnej © sandman

Znów spoglądamy z góry dokoła,
choć czas na łeb w dół ucieka chwilami,
coraz trudniej górom podołać...

Pagóry wykorzystano na postawienie kilku wiatraków energetycznych:
Wiatraki w Nadolnej © sandman

I jeszcze jedna fota z asfaltu przez Nadolną:
Pochyła przydrożna brzezina w Nadolnej © sandman

Chyba musiał mnie ten pagór zmęczyć, że tyle fotek napstrykałem;)
W Grodzisku znalazłem paśnik, więc zdecydowałem, że to dobra chwila na popas:)
Paśnik w Grodzisku © sandman

Z paśnika nic nie ujadłem;) miałem swoją ławeczkę i własne suple:)
Moja Grodziskowa ławeczka © sandman

Z Grodziska dojazd przez Nagawki i Wolę Cyrusową do DW708 i powrót do domu tą trasą. Na 48km lekkie zaskoczenie - zaczął prószyć delikatny śnieżek... jak to w marcu:)

Brzeziny-Szymaniszki-Rozworzyn-Mroga Górna-Jasień-Józefów-Stefanów-Zacywilki-Kołacinek-Nadolna-Kraszew wielki-Grodzisk-Nagawki-Wola Cyrusowa-Niesułków Kolonia-Dąbrówka Duża-Tadzin-Brzeziny