HR max:184 ( 96%)

Wiosenny PKWŁ

Niedziela, 27 marca 2011 · dodano: 27.03.2011 | Komentarze 0

Pośpisz krócej, pojeździsz dłużej - złota myśl dnia, przy zmianie czasu z zimowego na letni:) Tym razem wypad w okolice Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich. Trochę zmęczenie traskami z dni poprzednich, czy jakieś wiosenne osłabienie zniechęcało mnie do dzisiejszej wycieczki, ale miłe dla oka słoneczko wymusiło około 16ej wyruszenie na szlak.
Wiosny jakoś bardzo nie widać w przyrodzie póki co, ale szlak rowerowy po PKWŁ o każdej porze roku wygląda zachęcająco; standardowo fotki pod Byszewami:
Wiosenny zjazd na Byszewy © sandman

Byszewy © sandman

Z Byszew przez Borchówkę przedzieram się nad zalew w Dobieszkowie; Worek crosso ląduje na glebę a ja przystępuję do konsumpcji łakoci:)
Zalew w Dobieszkowie © sandman

Staw niby wędkarski, wędkarzy mnogo; ale przez kilkanaście spędzonych tu minut brania nie uświadczyłem żadnego; może ryby jeszcze wiosny nie poczuły:D

Po skontemplowaniu zbiorniczka powrót do domu i na początek mozolny leśny podjazd szutrową drogą. Kto tędy jechał, ten wie jak przyjemnie się tędy zjeżdża; no a podjazd...wiadomo;)
Dobieszków - każdy kocha ten zjazd, a podjazd... © sandman

Zjazd w Dobieszkowie © sandman

A podjazd się dłuży przez robienie fotek;) © sandman

Dalej też nie pcham się na asfalt tylko gruntową drogą przez Boginię dobijam do Skoszew:
panoramka na Skoszewy © sandman

Sanktuarium Maryjne w Skoszewach Starych © sandman

Ze Skoszew już asfaltem do Niesułkowa gdzie już czeka na mnie moja ulubiona wojewódzka 708-ka:
DW708 w Niesułkowie Kolonii © sandman

Tym razem jednak odbijam jeszcze na Poćwiardówkę. Droga w pewnym momencie niespodziewanie zamienia się w szlak polny:
Pola za Poćwiardówką © sandman

Szlak niezbyt długi na szczęście, i wkrótce wracam na wojewódzką w Dąbrówce Dużej, wprost na właśnie zwijający się radiowóz "suszący" zwykle w tych okolicach tj. kilkaset metrów przed czynnym fotoradarem stacjonarnym:)
Grubo po osiemnastej docieram pod blok; a słonko świeci nadal:)

Brzeziny-Buczek-Jaroszki-Moskwa-Byszewy-Boginia-Borchówka-Dobieszków-Stare Skoszewy-Sierżnia-Anielin-Lipka-Niesułków Kolonia-Poćwiardówka-Dąrówka Duża-Tadzin-Brzeziny