Teraz na północ od Brzezin

Środa, 30 marca 2011 · dodano: 30.03.2011 | Komentarze 0

Dziś zdecydowanie cieplejsza pogoda niż w ostatnich dniach. Tym razem na Grzmiącej obieram przeciwny kierunek niż wczoraj. Po kilku km wracam jednak do trasy na Stryków, by po paru następnych km odbić na leśniczówkę w Janinowie. Tu wita mnie dwójka czworonożnych mieszkańców owej budy:/ Coraz bardziej dojrzewam do zakupu jakiegoś odstraszaka ultradźwiękowego, czy też zapachowego, bo mam już dość ujadania czworonogów pałętających się przy korbie. Po 3km terenowej jazdy po janinowskim leśnym szutrze kilkukilometrowy szybki asfaltowy kawałek do Niesułkowa. Coś mnie podkusiło i powrót obrałem przez Dmosin; po drodze dwa objazdy placów budowy A2: w Nowostawach i rzeczonym Dmosinie.
Dwie foteczki z zakręconego objazdu w Dmosinie:

Plac budowy autostrady A2 w Dmosinie © sandman

Kafar na placu budowy A2 w Dmosinie © sandman

Z wojewódzkiej 704-ki odbijam jeszcze na Mrogę, by przez Olszę dotrzeć do krajówki 72 i w ten sposób domknąć wczoraj rozpoczętą pętelkę wokół Brzezin.

Brzeziny-GrzmiącaJaninów-Lipka-Niesułków Kolonia-Nowostawy Dolne-Szczecin-Dmosin-Grodzisk-Nagawki-Koziołki-Kołacin-Henryków-Mroga Górna-Olsza-Rogów Wieś-Przecław-Brzeziny