Pada, wieje, morda się śmieje...

Wtorek, 12 kwietnia 2011 · dodano: 12.04.2011 | Komentarze 0

no prawie;
Od powrotu z pracy, niebo stawało się coraz bardziej zachmurzone, ale jakoś nie padało. Jak już się zdecydowałem wyruszyć, po wyciągnięciu Krossa z piwnicy, okazało się, że zaczyna kropić:/ Głupio było zwijać cały majdan; jakoś to będzie w tym deszczyku;) Deszcz okazał się nie tak straszny, w przeciwieństwie do wiatru, który po raz kolejny rozdawał karty:( Zanim dojechałem do skrętu na leśniczówkę w Janinowie, kompletnie się wyprułem; 8km, centralnie pod wiatr; średnie tętno 166bpm, a prędkość około 15km/h.
W terenie już przyjemniej, więc zrobiłem dodatkowe kółeczko po leśnych ostępach.
Wiatr nie oszczędził też widać wiat przy wlocie do rez. Parowy Janinowskie:

poniszczona wiatrem wiata w parowach janinowskich © sandman

Zamiast drogi trafiłem na dno parowu; fajny szlaczek, tylko nobby nic'i, czy racing ralph'y byłyby lepsze na takie warunki.
Parowy Janinowskie © sandman

Niestety kilka razy trzeba było zsiąść z bajka:
jazda dnem parowu łatwa nie jest © sandman

Szybko więc opuściłem parowy, na rzecz leśnych dróżek. Króka przerwa pod leśną amboną:
Leśna ambona © sandman

musiałem się wdrapać na górę © sandman

Wyjazd z lasu, skręt w kierunku Lipki i z bocznym lub tylnym wiatrem można było nadrobić trochę na prędkości średniej. Jutro też ma lać:( i ewentualnie przybyłych spd'ków nie wypróbuję pewnie:(

Brzeziny-Janinów-Parowy Janinowskie-Anielin-Lipka-Niesułków Kolonia-Dąbrówka Duża-Tadzin-Brzeziny