spd - pierwsze...hmm...kroki

Środa, 13 kwietnia 2011 · dodano: 13.04.2011 | Komentarze 2

Się wyczekałem na kuriera dziś; ale przybył o 17-ej, a wraz z nim pedały spd shimano pd-m520, buty sh-mt41 i... olej finish line zielony:)
Godzinka roboty i pedały wymienione, bloki jakoś tam zamontowane, no i łańcuch po wczorajszej deszczowej jeździe odzyskał dawny blask, a przynajmniej utracił nabyty rudy odcień:) Oczywiście po montażu trochę zabawy na sucho w piwnicy, coby sobie krzywdy nie zrobić później vel wydurnić się przy przechodniach:D
O 19-ej przestało nawet padać więc wyruszyłem powtórzyć wczorajszą rundę, bez tego cholernego wietrzyska i fragmentów terenowych.
Traska się udała, obyło się bez gleby:) Średnia prędkość dosyć wysoka, ale tętno też:( Nie oszczędzałem się zbytnio, chociaż nóżki po wczorajszym trochę czerstwe były.
Fajne te spd'ki; butki też niezłe, tylko kapkę zimno; powietrze trochę hula przez te siateczki, na lato to pewnie plus. Teraz niekoniecznie; no i w deszczu to momentalnie będzie chlupotać wewnątrz. W trekingowych, zaimpregnowanych Zandach można było szaleć w deszczu.

Foteczka przemoczonych i zapiaszczonych już buciorków:

butki spd mtb shimano sh-mt41 © sandman

Brzeziny-Grzmiąca-Janinów-Sierżnia-Anielin-Lipka-Niesułków Kolonia-Dąbrówka Duża-Tadzin-Brzeziny