Jak się wk...zdenerwujesz, wykręć sobie najlepszą średnią

Środa, 20 kwietnia 2011 · dodano: 20.04.2011 | Komentarze 2

Trochę mi podnieśli ciśnienie w domu, więc wyciągnąłem Krossa i kwadrans przed 18-tą wyruszyłem przed siebie...w nieznane... k***a tylko na PKWŁ, ale nieważne. Grunt, że kręciło się super, mimo lekkiego przeziębienia lub nasilenia alergii na cykl rozwojowy okrytonasiennych i jednak lekkiego bólu w nadgarsku po sławetnej w gronie sąsiadów mej widowiskowej glebie:/ Połowa trasy i średnia ~25,5km/h; No ładnie myślę, nie poznaję siebie; ale jeszcze jest przeprawa przez Wolę na Kołacin, a później już tylko gorzej - czyli podjazd na Henryków i drugi na Szymaniszki. Kołacin i średnia 25,30km/h. Przerwa na batona, ładnie już schłodzoną multiwitaminkę i załączenie świecidełek. Nie poddaję się i zamierzam utrzymać te 25km do samych Brzezin - i udało się 25,29km/h pod blokiem; jeszcze tylko 6km po mieście na domknięcie 50-tki i... można iść po piwo:)
najwyższa wieczorna średnia na 50km © sandman

Prędkość maksymalną też chyba pobiłem, ale tu pewność mam mniejszą:)
Dystans pokonany chyba w większości na progu beztlenowym; w strefie aerobowej jedynie 24%. I ślepia człek w ten pulsometr, licznik i gps'a; a gdzie radość kontemplacji przyrody, czysta przyjemność z przemieszczania się rowerkiem? Ach...
Jeszcze afto oddane do mechanika i planowany zakup oponek na kontemplację bezdroży chyba będzie musiał poczekać:( To się chyba nazywa terapia motoryzacyjna cyklozy;)

Brzeziny-Tadzin-Grzmiąca-Buczek-Jaroszki-Moskwa-Byszewy-Borchówka-Boginia-Stare Skoszewy-Sierżnia-Anielin-Lipka-Niesułków Kolonia-Wola Cyrusowa-Kołacin-Henryków-Szymaniszki-Brzeziny