na Uć po kask

Sobota, 7 maja 2011 · dodano: 07.05.2011 | Komentarze 0

Poprawiłem rozmiar koła w Sigmie, bo po zmianie na Nobby Nic'ki zapomniałem (coś mi się wczoraj rozbieżności GPS'a i licznika zbyt wielkie wydały) i wyruszyłem na Łódź do gołsporta zakupić kask, zmotywowany dodatkowo wczorajszymi doświadczeniami z tirami:( Na dzień dobry 200m od bloku kierowca audi, a jakże, postanawia sobie zaparkować pod apteką bez kierunkowskazu, jeszcze bez stopu hamując silnikiem. Widzę że coś zwalnia pewnie będzie w lewo skręcał na krzyżówce, a ten se w prawo skręca:/ No kurwa jak nowe oponki przysmażyłem to nie powiem; jak zdołałem się wypiąć z spd też nie powiem, bo nie wiem:/ Ale widowiskowa gleba wisiała w powietrzu. Pobluzgałem trochę i pojechałem dalej, nie chcąc oglądać mordy kierowcy (a nóż była to kobieta;). Za górką małczewską odbijam w kierunku wiączyńskiego lasu. 4km spokoju po leśnych drogach. Dalej Wiączyńską i Malowniczą do ścieżki rowerowej na Rokicińskiej. Oj sporo się znów najeździłem tymi absurdalnymi, przerywanymi łódzkimi wynalazkami. Na jakiś czas wystarczy;) W Manu parkuję pod ścianą centrum. Na ścianie info o strzeżonym rowerowym przy parkingu 6. Jak to wygląda, darmowe toto jest, orientuje się ktoś? Nie miałem czasu pokręcić się, bo pogoda po opuszczeniu gołsporta zmieniła się kapkę, więc czym prędzej postanowiłem wrócić do domu. Powrót krajóweczką, znów dosyć blisko afcisk; tym razem jednak w nowiuśkim Giro Indicatorze:) Oj będzie ciężko przyzwyczaić się do tego kawałka polistyrenu na łbie:(

Brzeziny-Helenów-Eufeminów-Wiączyń Dolny-Łódź (pie******e ścieżki rowerowe)-Nowosolna-Natolin-Lipiny-Paprotnia-Brzeziny