Pierwszy oficjalny objazd trasy Maratonu Brzeziny-Syberia

Niedziela, 8 maja 2011 · dodano: 08.05.2011 | Komentarze 2

Nadszedł dzień próby;) Jakoś się zdołałem wyguzdrać, nasmarować jeszcze łańcuszek w bajku i na 5 minut przed 12-tą byłem na miejscu zbiórki pod byłą targowicą. Widok z lekka paraliżujący;) Tylu rowerzystów to tylko na fotografiach i w tivi oglądałem wcześniej:D Na miejscu rozpoznaję tylko Piotra, chwilę później lokalizuje mnie koleżanka Kocuriada; Chwilę rozmowy przerywa Piotr, dając znak do wyjazdu na trasę. Początkowy fragment asfaltem z 10% podjazdem...tak na dobry początek przygody z mtb:) Później było już tylko ciężej, chociaż tempo rzeczywiście wycieczkowe oraz liczne postoje, bo jednak grupa była liczna:) Pokonanie dystansu Fun zajęło nam 1:30:) Trasa o wiele bardziej piaszczysta niż moim ostatnim objazdem, który miał miejsce po deszczu. W kilku miejscach robi to trochę różnicy, szczególnie, że niektórzy bikerzy jechali na wąziutkich oponkach, semislickach prawie.
Co tu więcej napisać... trasa urocza, wymagająca, pogoda dopisała, Bikerzy również:) Kilka fotek pstrykniętych komórką (mogłem cholercia lustro zabrać, tylko jedną glebę zaliczyłem:)

Na syberyjskim asfalcie - niedzielny objazd trasy maratonu Brzeziny-Syberia © sandman

Na syberyjskim asfalcie - pierwszy oficjalny objazd trasy maratonu Brzeziny-Syberia © sandman

Pod syberyjską OSP - objazd trasy maratonu Brzeziny-Syberia © sandman

Przed wjazdem do lasu na Syberii - objazd trasy maratonu Brzeziny-Syberia © sandman

Piotr, organizator maratonu, pędzi ku Zośce © sandman

Nieliczne kobiety na trasie też sobie dzielnie radziły © sandman

Po pierwszym kółku część bikerów rozjechała, się do domów; najbardziej wytrwali pojechali drugie, tym razem szybkie okrążenie (ciekawe jaki czas wykręcili:).
Miałem jechać do domu na GP Turcji, ale że pogoda ładna, postanowiłem pokręcić jeszcze trochę. Dziewczyny pozwoliły się odprowadzić trochę w rejony PKWŁ, więc dokręciłem z Nimi aż do szosy Byszewskiej. Dzięki Kocuriada jeszcze raz!:) Powrót przez Polik; w Moskwie chcę się zbyt szybko dostać na Polik i pocinam w kierunku krajówki 72:) Szybko naprawiam błąd i właściwą trasą docieram do Brzezin. Załapuję się jeszcze na ostatnie 11 okrążeń GP Turcji:)
Niedziela udana:) Tylko teraz trzeba jeszcze spłodzić na jutro prezentację na I Ogólnopolską Konferencję Radiofarmaceutyczną, która zaczyna się już w czwartek:/ Znów nie pojeżdżę:(

Brzeziny-(objazd trasy maratonu Syberia - Brzeziny)-Tadzin-Grzmiąca-Buczek-Jaroszki-Moskwa-Plichtów-Moskwa-Polik-Brzeziny