HR max:173 ( 90%)

Wieczorny standardzik

Środa, 25 maja 2011 · dodano: 25.05.2011 | Komentarze 0

Zdemontowałem bagażnik, wypucowałem caluśki rower; łańcuch wyprałem w proszku do prania, Cifie i benzynie ekstrakcyjnej (upierdliwy strasznie w zachowaniu czystości jest ten finishline zielony;) Po zmontowaniu wszystkiego do kupy, przesmarowaniu wyruszyłem na wieczorny test odchudzonego bike'a. Skoro wieczór to standard przez Wolę Cyrusową. Co tu więcej napisać...?
Ale kurna wymarzłem!:(
I coś głośno napęd chodzi po wyczyszczeniu, dziwne.
Aha, pulsometr Sigma po raz kolejny zawodzi:( Zgubił sygnał na 20km i dopiero po wejściu w stan uśpienia i ponownym załączeniu, gdzieś na 27km załapał sygnał z nadajnika. O często wyskakujących rewelacjach w stylu kilkuminutowej zwiechy na ~220bpm nie wspominam (być może to przez tą j****ą zastawkę w serduchu:( Obym nie musiał na gwarancji oddawać pulsometru:/

Brzeziny-Tadzin-Dąbrówka Duża-Niesułków-Wola Cyrusowa-Koziołki-Kołacin-Henryków-Szymaniszki-Brzeziny