HR max:179 ( 93%)

Po maratonie znów na Marathonach

Niedziela, 29 maja 2011 · dodano: 29.05.2011 | Komentarze 0

Zgodnie z planem po starcie w maratonie MTB trzeba było wrócić na marathony.
A więc chwiiiilka spędzona w piwnicy; bagażnik przykręcony, oponki wymienione, reszta szpargałów dociążających rowerek na pokładzie, więc można wyruszyć przetestować nową/starą konfigurację:)
Jeszcze tylko pamiątkowa fotka KROSSA w wersji MTB:

KROSS w wersji MTB po maratonie Brzeziny-Syberia © sandman

Na początek podjeżdżam bikiem na boisko zespołu szkół ponadgimnazjalnych (dawny ekonomik), żeby looknąć jak wyglądają obchody X-lecia odzyskania powiatu z innej perspektywy niż brzezińsko-syberyjskie bezdroża:)
Właśnie grały Żuki:
Obchody X-lecia odzyskania powiatu brzezińskiego - występ zespołu Żuki © sandman

Długo nie zabawiłem bo wieczór się zbliżał, a coś przekręcić jednak chciałem. Więc na szybko, bez zbędnego kombinowania trasa przez Wolę Cyrusową.
Na Marathonach cisza spod kół, tylko... buty spd zaczęły dziwnie skrzypieć:/
Tempo niezłe; do Niesułkowa średnia ponad 27km/h. Później oczywiście siadłem i o 2km/h końcowa średnia mniejsza. Na koniec zaglądam jeszcze raz na plac za ekonomikiem, gdzie miał się odbyć pokaz laserowy...o 20:00:D Organizator nie przewidział, że o tej godzinie to jeszcze widnawo dosyć:D Docieram zmachany o 20:30, no i niestety mam ponad pół godziny czekania. Międzyczasie dokręcam jeszcze parę km po brzezińskich ulicach. Sam pokaz lipa; 3 laserowe skanery RGB wyświetlające coś bez ładu składu, przy dennej muzyce i jeszcze głupszych tekstach didżeja bobra, wiadra czy o jeszcze durniejszej ksywie.

obchody X-lecia odzyskania powiatu brzezinskiego - pokaz laserowy © sandman

Brzeziny-Tadzin-Dąbrówka Duża-Niesułków-Wola Cyrusowa-Kołacin-Henryków-Szymaniszki-Brzeziny