Zlewa w Strykowie

Środa, 29 czerwca 2011 · dodano: 29.06.2011 | Komentarze 5

Wyjazd przy strasznie parnej pogodzie, stąd trochę jazdy leśnymi duktami po PKWŁ i lesie janinowskim, aby było trochę chłodniej. Na parkingu w Parowach Janinowskich spotykam jakąś malarkę przemierzającą okolice Łodzi w poszukiwaniu materiału na przyszłe obrazy. Kilkanaście dobrych minut minęło nam na rozmowie nad mapą PKWŁ:) Ale miała kobitka naniesionych szczegółów na mapkę:) Dalej na Stryków podążam przez Warszewice; nigdy wcześniej tędy nie jechałem a trasy świetne. Tylko trochę się międzyczasie przychmurzyło a ja wylądowałem na krajowej 14-tce pod Sosnowcem. W zastanym korku szybko przedostałem się rowerem do centrum Strykowa:) Tam niebo wyglądało naprawdę groźnie:

Burzowy zalew w Strykowie © sandman

Za chwilkę lunie w Strykowie © sandman

Pod Teskiem założyłem membranowe spodnie, kurtkę i stuptuty. Jak zaczęło lać kilka minut później i tak schroniłem się na chwilkę pod daszek klatki schodowej bloku, bo krople leciały dosyć solidne;)
Powrót mało przyjemny w zapoconym stroju:( Naprawdę nie wiem czy jest sens tak się ubierać na rowerze:/ Mokra membrana przestaje działać i robi się mokra od potu od wewnątrz. Buty spd z siateczką też są wybitnie nie na deszczowe warunki.
Po dotarciu do Brzezin się wypogodziło, ale przemoczony i strasznie przegrzany nie miałem ochoty dalej kręcić, stąd dystans niezbyt imponujący:(

Brzeziny-Grzmiąca-Janinów-Anielin-Warszewice-Cesarka-Sosnowiec Pieńki-Sosnowiec-Stryków-Niesułków-Dąbrówka Duża-Tadzin-Brzeziny

Maciej24floyd
| 20:27 czwartek, 30 czerwca 2011 | linkuj Moknąć we dwóch jest raźniej:) Zawsze możemy się np. w Kołacinku spiknąć tak po środku mniej więcej między Głownem a Brzezinami i jakąś trasę przejechać. Jakby co to jestem chętny bo już parę dobrych lat jeżdżę samotnie i zaczyna mnie to wpieniać..
sandman
| 19:38 czwartek, 30 czerwca 2011 | linkuj Pamiętam, trafiłem na sznur samochodów, nawet to odpowiednio skomentowałem pod nosem;) Ja też się tymi chmurami przeraziłem, ale jako że miałem je za plecami, to dopiero na wjeździe na krajówkę je dostrzegłem. No i było za późno... Szkoda, że rowerkiem nie byłeś, nie mókłbym samotnie:D Jak się pogoda wyklaruje i trochę kondycji odzyskam po przerwie rowerowej:) to się odezwę odnośnie jakiejś traski pod Głownem:)
Maciej24floyd
| 08:52 czwartek, 30 czerwca 2011 | linkuj Cześć:) Widziałem Cię chyba jak wyjechałeś z lasu janinowskiego i chciałeś przekroczyć trasę Lipka - Sierżnia w kierunku Strykowa. Niestety jechałem autkiem a nie rowerkiem, inaczej pewnie byśmy pomknęli jakiś kawałek razem:) Byłem ciekaw czy zdążysz umknąć przed tą ulewą bo niebo wyglądało groźnie..Jakbyś kiedyś miał zamiar śmigać przez Głowno to daj znać, może by się gdzieś pokręciło wspólnie.
sandman
| 20:24 środa, 29 czerwca 2011 | linkuj Myślę, ze to kwestia kilku godzin;) Chyba, że wypadają się po drodze:) Pozdrower
cyclooxy
| 20:05 środa, 29 czerwca 2011 | linkuj Piękne chmury ciekawe kiedy kiedy pokarzą się w WLKP :)

Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rdzie