HR max:186 ( 97%)

Na południe od DW713

Czwartek, 30 czerwca 2011 · dodano: 30.06.2011 | Komentarze 0

Kolejna eksploracja terenów na południe od drogi wojewódzkiej 713, terenów pełnych łąk, pól i... bocianów:) Na początek wizyta we wiączyńskim lesie; przemknąłem szybko, nawet fotki dębu tym razem nie pstryknąłem:) Za Andrzejowem pakuję się na tereny PKP Cargo i malowniczo porosłym trawą i innym zielem asfaltem pomykam wzdłuż torów:
Drogami ppoż PKP Cargo Łódź © sandman

Dalej skręcam w zatłoczoną Tomaszowską i mknę na południe docierając prawie do Tuszyna. W Modlicy odbijam na wschód z myślą powrotu do domu, bo chmurki coraz bardziej skłębione na horyzoncie. Jeszcze tylko obowiązkowy przystanek nad zalewem w Kotlinach:

Jeszcze czerwcowy zalew w Kotlinach © sandman

I prosto na północ do domu, z jedyną sklepową przerwą w Karpinie i drugą pociągową na przejeździe w Borowej; tam jak zamkną szlaban to kaplica...

Brzeziny-Helenów-Eufeminów-Wiączyń Dolny-Andrzejów-Jędrzejów-Wiskitno-Stefanów-Kalino-Kalinko-Modlica-Wola Kutowa-Dalków-Kotliny-Karpin-Borowa-Gałkówek Parcela-Witkowice-Brzeziny