HR max:179 ( 93%)

Z Witkiem do Koluszek i trochę dalej

Niedziela, 3 lipca 2011 · dodano: 03.07.2011 | Komentarze 1

Kolejny dżdżysty dzień. Wczoraj w pocie czoła przed bloku klatką myłem bike'a. Nawet dziś Witek stwierdził, że się błyszczy... ale to już historia... kolejny dżdżysty dzień...
Nadarzyła się okazja, Witek jechał do Koluszek, więc się z nim zabrałem, taszcząc mu przy okazji jakiś tajemniczy słoiczek w sakwie:) Tempo nawet nietragiczne, choć Witeq na podjeździe trochę przysiadł i średnie tętno jakieś kosmiczne miał; Z Koluszek postanawiam jeszcze coś wykręcić dalej, chociaż przy tej aurze jedzie się mało przyjemnie; co chwilkę coś mży, lub pokropuje. Zdeterminowany jednak ruszam w kierunku Redzenia. Tam odbijam w boczny asfalt, który złośliwie się kończy i czeka mnie kilkusetmetrowa przeprawa polnymi szutrami. Rower już się cieszy na świeżą porcję błota na ramie:/ Dalej z pomocą GPSu docieram do podjazdu na Romanówek, gdzie cykam fotkę rogowskich silosów. Z komórki lipa, ale niech będzie:
Z Romanówka na rogowskie silosy © sandman

Z Wągier przez Bronowice przedzieram się do krajówki 72 na Przecławiu, którą wraz z pędzącymi afciskami docieram do Brzezin.

"taki to świat widzę za oknem,
i w takim to świecie czasami moknę,
w takim to świecie, nie w żadnym innym,
na co dzień żyję życiem tak dziwnym..."

M. Baranowski

Brzeziny-Bogdanka-Koluszki-Słotwiny-Nowy Redzeń-Stefanów-Długie-Wierzchy-Leszczyny-Romanówek-Wągry-Bronowice-Przecław-Brzeziny