Na Dobieszków

Wtorek, 5 lipca 2011 · dodano: 05.07.2011 | Komentarze 2

Jakoś po 16ej pojawiło się po kilku dniach słońce na niebie. Chmury oczywiście też były, stąd profilaktycznie zestaw membranowy w sakwie. Początek trasy standardowy przez Grzmiącą i dalej po PKWŁ do Dobieszkowa. Tam nad wodą przerwa na sznikersa i późniejsze mozolne wspinanie się po leśnym szutrze z powrotem do skrzyżowania w Borchówce. Z krzyżówki powrót przez Boginię. W Skoszewach dylemat czy nie wrócić szlakiem przez Głogowiec do szosy strykowskiej. Ostatecznie obieram jednak kolejną odnogę czarnego szlaku tj. asfalt przez Plichtów z kolejnym świetnym podjazdem:) Za Moskwą przecinam krajówkę 72 i ląduję na sympatycznym asfalcie w Ksawerowie pod obiektem radionawigacyjnym, pewnie Lublinka:

obiekt radionawigacyjny we wsi Ksawerów pod Łodzią © sandman

Dalej w większości asfaltami przez Helenów, Małczew, Witkowice nadrabiam sporo do średniej. W Bogdance widok w kierunku Brzezin psuje lekko ponura chmurka, a raczej jej oberwanie:
ciemna chmura na Bogdance © sandman

Przez chwilę zastanawiam się co robić dalej, czy jest sens zmierzać w jej kierunku do Brzezin. Im bliżej Brzezin tym chmura znajdowała się bardziej na uboczu miasta, ale na wjeździe już pierwsze krople mnie dosięgły. Na liczniku 48km, więc trzeba było dokręcić do 50tki:) No i trochę zmokłem niestety:)

Brzeziny-Tadzin-Grzmiąca-Buczek-Jaroszki-Moskwa-Byszewy-Borchówka-Dobieszków-Boginia-Stare Skoszewy-Byszewy-Plichtów-Moskwa-Lipiny-Ksawerów-Helenów-Małczew-Witkowice-Bogdanka-Brzeziny