trochę lasów i szybkiego asfaltu

Środa, 6 lipca 2011 · dodano: 06.07.2011 | Komentarze 2

Po pozytywnym badaniu spirometrycznym postanowiłem wieczorkiem pomęczyć trochę płucka;) Kilka km po lasach na Grzmiącej, strykowskim i lipce. Reszta w dosyć szybkim tempie po asfaltach. Tylko te oponki po asfalcie średnio chcą iść, trzeba chyba trochę powietrza do nich dołożyć, a pompce uszczelka "wylata":/ W lasach debile na szlakach rowerowych układają jakieś kłody, gałęzie i łamią drzewka na ścieżki:( Tyle z obserwacji leśnych... a, tym razem pieprznik jadalny w liczbie sztuk trzech się pokazał; jest progres:) No i rower wrócił do stanu sprzed pucowania:(

Brzeziny-Grzmiąca-Buczek-Janinów-Anielin-Lipka-Niesułków-Poćwiardówka-Dąbrówka Duża-Tadzin-Brzeziny (pętla)

sandman
| 20:20 czwartek, 7 lipca 2011 | linkuj Też myślę, że to na quadziarzy, bo się tam często udzielają niestety; pamiętam z zeszłego sezonu grzybiarskiego. Teraz jak tam zacząłem jeździć rowerem trochę zaczyna mi to wadzić:/ A quadziarzy to raczej nie powstrzyma; zażyje taki sportu odsuwając patyka i jeszcze mu to na zdrowie wyjdzie, a później se kilkanaście razy przejechać może:(
Maciej24floyd
| 09:13 czwartek, 7 lipca 2011 | linkuj Te gałęzie na szlakach rowerowych to są układane chyba po to, żeby Ci wszyscy poje...i quadziarze i crossowcy tamtędy nie jeździli. Psują nawierzchnię i hałasują. Może leśnicy to układają też? no nie wiem...Jeśli jest to układane w celu ochrony przyrody to spoko, ale jak jacyś debile to układają dla zabawy to szprycha im w oko:)!!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wodum