po Ukrainie, Woodstocku i ponad 3 tygodniach przerwy

Środa, 10 sierpnia 2011 · dodano: 10.08.2011 | Komentarze 4

Po ponad 3 tygodniach przerwy wróciłem na dwa kółka:)
Na szczęście tego się nie zapomina:D
W przerwie kuracja kolan, ponad 100km treking w ukraińskich Gorganach i na koniec Woodstock.
linki do galerii:
Gorgany
Woodstock

Brzeziny-Grzmiąca-Buczek-Janinów-Anielin-Lipka-Niesułków-Dąbrówka Duża-Tadzin-Brzeziny

Maciej24floyd
| 19:42 niedziela, 21 sierpnia 2011 | linkuj O cholera!! Jak ja Ci zazdroszczę tych Gorganów!! Tyle razy chciałem już jechać i zawsze coś mi w tym przeszkodziło, głównie brak chętnej załogi...Fajne zdjęcia w galerii, podziwiam i gratuluję!:)
KOCURIADA
| 06:07 sobota, 20 sierpnia 2011 | linkuj To nie-za-fajnie, że się nie da :(
A poza tym, to naprawdę nie ma czego zazdrościć :)
sandman
| 21:06 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Oj po grani, po gorganie byłoby ciężkawo;) W Bystrzycy były o dziwo znaki ścieżek rowerowych, ale na szczyty to raczej nie prowadziły. Nie wszędzie trzeba się z rowerem pchać; czasem warto porzucić na chwilkę dwa kółka:)
PS.
Ale Śnieżnik... trochę zazdroszczę;)
KOCURIADA
| 20:44 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Pięknie :) A rowerkiem po tych Gorganach by się dało? ;P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ksree