HR max:190 ( 99%)

poweselnie

Niedziela, 28 sierpnia 2011 · dodano: 28.08.2011 | Komentarze 0

Normalny człowiek poszedłby na weselne poprawiny... cóż ja poszedłem pojeździć... zamienić setki wódki na 50-tkę km:) Widać normalny to ja nie jestem;) pal licho ewentualne promile, musiałem pojeździć i basta. I tak wyczekałem do 16-ej; miałem o 11-ej wyjechać, ale jednak lepiej aż tak nie ryzykować. Także po GP Belgii przebrałem się w rowerowy uniform i do piwnicy. Na szczęście dziś nie było 40'C w cieniu; właściwie to mi chłodno było podczas jazdy. Na trasie się zbytnio nie oszczędzałem, zmachałem się troszkę... może sen w końcu przyjdzie. Jutro do Łodzi na siódmą, na dyżur radioizotopowy, przydałoby się coś odespać, a umysł coś nie pozwala:/
Dobra, koniec... sprawy techniczne:
Pulsometr znów powiesił się na wyjeździe na Strykowską; na wysokości Grzmiącej twardy reset dopiero pomógł:/
W Kobylinie zamontowali brakujące śmigło do jednej z turbin wiatrowych.
No i ten nowiutki asfaltowy zjazd z Olszy na Rozworzyn jest świetny... prawie równie cudowny jak późniejszy podjazd na Rozworzyn;)
Do Brzezin średnia >25km/h, na rundce po mieście trochę spadła.

Brzeziny-Janinów-Anielin-Lipka-Niesułków-Wola Cyrusowa-Kołacin-Kobylin-Stefanów-Józefów-Rogów-Olsza-Rozworzyn-Szymaniszki-Brzeziny