HR max:189 ( 98%)

wycieczka z pająkiem

Poniedziałek, 29 sierpnia 2011 · dodano: 29.08.2011 | Komentarze 0

Tym razem kierunek na Andrespol. Już na podjeździe na Małczew jest ciężko:) Oj, mordercza jest ta górka bez rozgrzewki. Podejrzewam, że wiatr też zbytnio nie sprzyjał. Później jakoś się rozkręciłem i dotarłem aż do Pałczewa, gdzie odbiłem na Kotliny. Tam krótki postój, batonik, uzupełnienie płynu w bidonie i kolejna fotka zbiornika, tym razem sierpniowa:
Kotliny - zalew © sandman

Po powrocie do bajka, zauważam jak na kierę pakuje mi się pasażer na gapę:)

pajączek © sandman

jeszcze jedno foto spidera © sandman

Po dłuższej sesji foto (ponieważ spust migawki mi w komórce się poniszczył) ruszam w drogę powrotną. Teraz mam już bardziej z wiatrem więc jest lżej i szybciej, choć kondycja pozostawia wiele do życzenia:/ W Witkowicach odbijam jeszcze na Bogdankę, naprawdę szybki odcinek, i dalej nad zalew w Rochnie. Na koniec standardowe kilka rundek po mieście na schłodzenie mięśni, zbicie średniej i... zaokrąglenie dystansu;)

Brzeziny-Małczew-Adamów-Bedoń-Amdrespol-Wiśniowa Góra-Stróża-Wola Rakowa-Pałczew-Wola Kutowa-Dalków-Kotliny-Karpin-Borowa-Gałkówek-Witkowice-Bogdanka-Rochna-Lisowice-Kędziorki-Brzeziny