HR max:184 ( 96%)

Znów po zachodzie słońca

Wtorek, 30 sierpnia 2011 · dodano: 30.08.2011 | Komentarze 0

Zbliża się wrzesień i czas wieczornych wyjazdów rowerowych. Dziś co prawda jeszcze sierpień, ale też się późno zebrałem z wyjazdem. W ogóle sierpień okazał się dla mnie miesiącem chyba najbardziej przełomowym od kwietnia 2006 roku, kiedy to dziwne zbiegi okoliczności zaważyły na kolejnych 5 latach... Może i dobrze, że już prawie wrzesień...
Dziś dotarły do mnie, w iście zmasakrowanym przez pocztę opakowaniu, zamówione książeczki aptekarskie. Swoją drogą wydawnictwo Kwadryga też pożałowało koperty z folią bąbelkową:/ Jako, że jestem dość leniwy wolałem się przetargać nocą po okolicznych wioskach, niż zagłębiać się na nowo w tajniki aptekarskiego rzemiosła;) Około 19-ej zabrałem się jeszcze za poprawianie szwów w bluzie Jacka-Wolfskina, a że zdolności w tej materii mam niewielkie, to przed 19.30 nie udało się wyruszyć.
Parę słów o trasie:
Zimno... Chłód wyraźnie odczuwalny, ale nie czuć jednocześnie jeszcze tego zapachu jesieni w wieczornym powietrzu. Ruch na DW708 spory. W Niesułkowie odbijam na Dmosin. W Nowostawach widać już wznowione prace Eurovii przy wiadukcie; skuli już głowice pali i wznoszą zbrojenie wiaduktu; nawet jakaś kopareczka pracowała. W Dmosinie jeszcze większy ruch; a było już po 20:30. Może i zdążą na to Euro?
Z Dmosina wracam przez Lubowidzę z powrotem na Niesułków... przez mój ulubiony czaaarny las na Woli Cyrusowej. Tyle, że droga bardziej połatana w porównaniu do zeszłego roku; już nadgarstków się chyba tam nie poniszczy:)
Do Brzezin średnia 24,25km/h.

Brzeziny-Tadzin-Dąbrówka Duża-Niesułków-Nowostawy dolne-Szczecin-Dmosin-Lubowidza-Wola Cyrusowa-Niesułków-Dąbrówka Duża-Tadzin-Brzeziny