HR max:190 ( 99%)

powrót na szlak PKWŁ

Czwartek, 1 września 2011 · dodano: 01.09.2011 | Komentarze 0

Tym razem za dnia i dodatkowo powrót na szlak po PKWŁ, czyli nieśmiertelne Jaroszki, Moskwa, Byszewy i Dobieszków. Na mapie wypatrzyłem, iż na krzyżówce w Moskwie bierze początek moja rodzima rzeczka Smródka,upsss przepraszam Mrożyca; ale jakoś nie chciało mi się latać po polu i źródła szukać:) W Dobieszkowie też po raz pierwszy chyba się nie zatrzymuję. Dłuższy postój wymusza krzyżówka z DK14 w Michałówku. Dalej Dobra, też po raz pierwszy chyba nie wspinam się na pagór widokowy; nie mam nastroju do kontemplacji tego miejsca; pomykam dalej przez Kiełminę do skrzyżowania z DK71, z której boczną drogą docieram do Szczawina. Tam zaczynam powrót do Brzezin i lekkie nadrabianie średniej, bo wiaterek chyba zaczyna sprzyjać bardziej; najpierw na Stryków przez Swędów i Smolice. W Strykowie przerwa konsumpcyjna nad zalewem. Na przeciwległym do plaży brzegu dostrzegam nowo budowany pod Orlikiem skatepark i jakiś plac zabaw. W niektórych mieścinach to się jeszcze coś dzieje, a w takich Brzezinach to nic, kaplica:/
skatepark w Strykowie - kadr z drugiego brzegu © sandman

Myślę, czy by nie przejechać się na rampy, ale pewnie bym przyglebił wzorowo, to rozsądek jak zwykle bierze górę; muszę nad sobą jeszcze trochę popracować;) Powrót kapkę pokręcony, trochę się pogubiłem w bocznych uliczkach, ale zaliczyłem wyścig z jakimś maluchem (-ścigamy się?... ale wolniej... wolniej:D).
Na 708-ce prawie ukończyli już wiadukt nad autostradą a2. Miałem okazję się przejechać fragmentem nowiuśkiej autostrady:)

na autostradzie a2 - pod wiaduktem w ciągu DW708 © sandman

Oooo, nasi tu byli:)
Kuflowe Mocne - lubie to © sandman

Utwardzają już piaskowe najazdy na wiadukt; z jednej strony już nawet jakąś kostkę chodniczka układają; pewnie niedługo tym wiaduktem będę na Stryków... się wspinał:)
wiadukt drogowy w ciągu DW708 w Strykowie © sandman

Także już niedługo będę... ekspediował cukierki tymiankowe. Może kolejna romantyczna historia się urodzi...:)

Brzeziny-Buczek-Jaroszki-moskwa-Byszewy-Borchówka-Dobieszków-Michałówek-Dobra-Kiełmina-Klęk-Józefów-Wołyń-Szczawin-Swędów-Smolice-Stryków-Niesułków-Dąbrówka Duża-Tadzin-Brzeziny