HR max:189 ( 98%)

Tour de Brzeziny

Środa, 21 września 2011 · dodano: 21.09.2011 | Komentarze 1

Dziś udało się wycieczkę uskutecznić za dnia...no prawie, tylko kilka ostatnich km na LEDach:) Co więcej jakiś tryb eco mi się załączył; wczorajsza trasa tylko na 2 krówkach mlecznych, a dziś do 50km bez żarcia wytrzymałem. A nawet obiadu po powrocie z roboty nie zjadłem tylko jakieś buły. Na Woli Spirytusowej skapitulowałem jednak i zakupiłem jakieś sznikersy. Piękna polska złota jeszcze nie jesień pozwoliła na objechanie Brzezin dookoła. Pod Olszą nawet kwitną maki polne:
maki na podjeździe na Olszę © sandman

To był jeden z cięższych podjazdów. Takie przydrożne maki to dobry pretekst do krótkiego przystanku:D A solidnych podjazdów było kilka na trasie. Pierwszy szutrowy na Polik - jako rozgrzewka przebija chyba podjazd na Małczew ulicą Małczewską:) Z ciekawszych, to trochę techniczny, leśny podjazd znad zalewu w Rochnie pod naftobazę. No i odkrycie wycieczki podjazd za wyremontowanym wreszcie mostem nad dopływem Mrogi w Michałowie; sam podjazd sympatyczny a do tego doping milionów muszek:D
Pod Niesułkowem słoneczko zaczęło się chylić ku zachodowi, ale do końca wycieczki już tylko ostanie 20km.
zjazd na Niesułków © sandman

W Dąbrówce Dużej na ostrym łuku drogi jakiś tępy ch*j wyprzedza Tira na podwójnej ciągłej nie zważając na moją obecność na pasie drogi; gestykuluję dobitnie ręką, gościu załącza se żółtego koguta na dachu; Jakiś pajac z pomocy drogowej spieszył się pewnie do kolegi stojącego na przystanku pks pod Niesułkowem. Następnym razem zjadę bardziej do osi jezdni, może się taki imbecyl czegoś nauczy:\

Brzeziny-Polik-Teodorów-Moskwa-Lipiny-Ksawerów-Helenów-Małczew-Witkowice-Bogdanka-Rochna-Erazmów-Felicjanów-Jeziorko-Nowe Wągry-Bronowice-Michałów-Rozworzyn-Olsza-Mroga Górna-Jasień-Józefów-Stefanów-Kobylin-Kołacin-Koziołki-Wola Cyrusowa-Niesułków-Dąbrówka Duża-Tadzin-Grzmiąca-Brzeziny