Szybko na Budziszewice

Sobota, 24 września 2011 · dodano: 25.09.2011 | Komentarze 0

Ekspresowa wycieczka; praktycznie bez przystanków, bo czas mnie naglił. Do Budziszewic było w miarę ok; na powrocie jednak standardowy w tamtych okolicach wmordewind i sporo wysiłku trzeba było włożyć żeby utrzymać w miarę rozsądne tempo, tj. nie spóźnić się na wieczorne spotkanie w Łodzi:(
kilkanaście godzin później...
Wieczorem podczas powrotu z łodzi utknąłem już na Sikawie za transportem czegoś baaardzo długiego; kilka długaśnych ciężarówek, blokujących całą trasę krajową; na szczęście jechali dosyć rozsądnym tempem. Dopiero w Brzezinach zaczęły się cyrki. Dzień wcześniej zdemontowali połowę znaków drogowych w pasie DK72 i barierki przy chodnikach; a i tak nie mogłem uwierzyć, że udało im się przejechać przez Lowenstadt:D

Brzeziny-Kędziorki-Tworzyjanki-Jeziorko-Nowe Wągry-Romanówek-Leszczyny-Popień-Frydrychów-Lubiska-Zamłynie-Wola Łokotowa-Marianówek-Węgrzynowiece-Budziszewice-Regny-Redzeń-Słotwiny-Koluszki-Bogdanka-Zalesie-Brzeziny