Kalorie: 2011 kcal

dzieje się to co ma się dziać

Niedziela, 2 października 2011 · dodano: 02.10.2011 | Komentarze 2

Wczorajszy plan powtórnego zdobycia Zalewu Sulejowskiego nie wypalił:( Okazało się, że mam do starcia 3kg ziemniorów na obiad i mycie okien:( Po południu pojawił się grill i z roweru nic nie wyszło. Było za to duuuużo promili, które nie nastrajały pozytywnie do dzisiejszej wycieczki; pogoda o poranku zresztą też:( Po południu olałem jednak kalkulator i wyjechałem na "mój pagór" w Dobrej. Okazało się, że jest strasznie zimno i wilgotno; marzłem, ale byłem zdeterminowany na pagór dotrzeć. W Moskwie niebo jeszcze całkowicie zasnute chmurami, a horyzont spowity mgłami:
za plecami jesienna Moskwa © sandman

mglisty zjazd na Byszewy © sandman

Kilka godzin wcześniej, w gęstej mgle byłoby pewnie jeszcze bardziej urokliwie na polanach byszewskich, ale cóż...
zjazd kukurydziany © sandman

Z Byszew przez Dobieszków zmierzam do Dobrej, skąd po 2 kilometrach piaszczystego podjazdu docieram do celu. Na pagórze spędzam ponad pół godziny; jest śniadanko, sesyjka zdjęciowa i czas na chwilę zadumy w tym pięknym miejscu:
Nowiny - panorama na kościół w Dobrej © sandman

Dobra - widok na północ © sandman

koniki na pagórze © sandman

katowanie samowyzwalacza © sandman

katowanie samowyzwalacza cd © sandman

Dobra-Nowiny widok na zachód © sandman

Jakieś 1500km za tym pagórem leży Rouen... Zbyt daleko na wycieczkę rowerową;) Powrót pętlą przez Szczawin, Swędów, Smolice i Stryków. Na mijankach na Brzeziny znów się wystałem niemiłosiernie. Na wylocie ze Strykowa jeszcze ciekawy obrazek:
ptasie zgrupowanie pod Strykowem © sandman

No i jazgot kilku/nastu/dziesięciu tysięcy dziobów szykujących się do odlotu z naszego pięknego kraju też niezły.

Brzeziny-Buczek-Jaroszki-Moskwa-Byszewy-Borchówka-Dobieszków-Michałówek-Dobra-Kiełmina-Klęk-Józefów-Wołyń-Szczawin-Swędów-Smolice-Stryków-Niesułków-Dąbrówka Duża-Tadzin-Brzeziny