HR max:185 ( 96%)

po lekkim serwisie Krosiwa

Niedziela, 11 grudnia 2011 · dodano: 11.12.2011 | Komentarze 0

Niedzielnego poranka zabrałem się za lekkie serwisowanie Krossa.
Na początek to:
wgnieciona obręcz Alex Rims x2100 © sandman

Z pomocą kilku kawałków płyt wiórowych, hdf, młotka bez trzonka i sporego klucza płaskiego udało się trochę to wyprostować.
Na drugi ogień poszła piasta przednia. Nawet smaru było całkiem sporo, kulki też OK, ale konusy już mają lekkie wżery. Trzeba będzie niedługo wymienić.
Nasmarowałem linkę przerzutki przedniej, ale i tak chodzi ku*****o ciężko; poza tym już linki pękają, czas najwyższy na wymianę.
Przeczyściłem i nasmarowałem piwoty od przedniego V-ka. I tak odbija kijowo. Pancerze od hamulców lekko poprzecierane przez torbę na kierownicy:(
Na koniec wymiana opon na terenowe Nobby Nic'ki. Z nimi będę miał chyba większe szanse w konfrontacji z oblodzoną jezdnią:)
Po południu przyszedł czas na testy:) Zimno, ale całkiem słonecznie; kałuże pozamarzane, ale przynajmniej nic nie chlapie na pysk. Udało się wykręcić grudniową 50-tkę, z dosyć dobrym tempem. Z Kuźm lekko pod wiatr, więc średnia końcowa spadła o 2km/h. Na placach A2, bardzo mały ruch; w listopadzie nadgonili z robotą 10 dni ponad harmonogram i już rozprężenie totalne;)
Plener dziś piękny...
&feature=related

Brzeziny-Tadzin-Dąbrówka Duża-Niesułków-Nowostawy Dolne-Szczecin-Dmosin-Grodzisk-Kałęczew-Ząbki-Zawady-Kuźmy-Michałów-Nadolna-Kołacinek-Kołacin-Henryków-Szymaniszki-Brzeziny