HR max:190 ( 99%)

a jeśli zima to w śniegu cała

Niedziela, 18 grudnia 2011 · dodano: 18.12.2011 | Komentarze 2

wiosna w miłków kwiecistych łąkach...
A dziś grudniowa brzydka jesień, ale nieporównywalnie ładniej niż wczoraj. Wczorajsza niepogoda pokrzyżowała mi plan dotarcia rowerem na koncert "W górach jest wszystko co kocham":( Akurat przed salą widowiskowo-kinową PŁ są takie fajne barierki do przypięcia Bike'a. Nic to, afciskiem dotarłem. Piękny koncert, tylko krótki trochę; na 30-lecie SKPB Łódź mogli cosik dłużej pograć;) Ale Cisza jak ta w bogatych aranżach z perkusją super.
Dziś pewnie jedna z ostatnich, jeśli nie ostatnia wycieczka w tym roku. Od Bobrowej ciężki powrót do domu; silny wiatr boczny i w twarz; do tego walka z GPSem. Kilkukrotnie gubię się w poszukiwaniu znalezionej na mapie drogi. Raz asfalt kończy się po kilkuset metrach; właściwy mapie kierunek okazuje się piaszczysto-błotną męczarnią przez rezerwat Bukowiec:
Rezerwat przyrody Bukowiec © sandman

W rezerwacie Bukowiec © sandman

W Mszadli próbuję udać się w kierunku drogi na Przyłęk Mały, którą to drogą jechałem ostatnio w przeciwnym kierunku. Kilkukrotnie krążę po wszystkich odnogach krzyżówki nim trafiam na właściwy kierunek. W polach, którymi się tak ostatnio zachwycałem wiatr pozbawia mnie wszelkich złudzeń: to będzie ciężki powrót:( Na dodatek znów mylę drogę i docieram na Przyłęk Duży pod pomnik Reymonta:
Kuferek Reymonta w Przyłęku Dużym, replika pomnika z ulicy Piotrkowskiej © sandman

Kilka chwil walki z GPS i odnajduję właściwy kierunek; Przecież tyle razy tu już jeździłem; strasznie rozkojarzony dziś byłem, a może to przez ten chłód:(
Zjazd z Olszy w kierunku Rozworzyna, jeden z wybitniejszych w regionie, i wiatr pozwala się rozpędzić na chwilkę do 28km/h, by po chwili z trudnością trzymać 23km/h, przy tętnie ponad 160bps. Oj ciężko dziś było.
Piękna piosenka Ciszy jak ta do słów Wojtka Belona z koncertu z cyklu "W górach..." w Poznaniu:

Brzeziny-Tadzin-Dąbrówka Duża-Niesułków-Nowostawy Dolne-Szczecin-Dmosin-Grodzisk-Kałęczew-Ząbki-Zawady-Kuźmy-Trzcianka-Bobrowa-Rez. Bukowiec-Mszadla-Wólka Krosnowska-Wólka Nazdroje-Marianów-Przyłęk Mały-Przyłęk Duży-Stefanów-Rogów-Olsza-Rozworzyn-Szymaniszki-Brzeziny