HR max:187 ( 97%)
Rower:Stalak

Stalowym rumakiem przez Dmosin

Poniedziałek, 23 stycznia 2012 · dodano: 23.01.2012 | Komentarze 0

Wyjazd na stalaku; trochę testowy i na siłę, bo mimo iż pogoda do czterech liter, to drogi prawie suche. I tak, dalej szlifowałem resztki kolców jakie się ostały w oponie. Ciągle trzyma mnie bardzo wysokie tętno; albo jestem jakiś strasznie słaby, albo ten rower niezbyt dobrze mi leży. W sumie siodełko ustawione przez brata, a on jest jednak kilka cm wyższy. Niestety nie psiknąłem WD40 na sztycę, więc jazda bez regulacji. W przerzutce tylnej działała aż 1/3 przełożeń (czyli 2), i to niezbyt płynnie. W Nowostawach i Dmosinie kilka odcinków błotnych; ale błotko pierwsza klasa:) W Dmosinie ukończyli wreszcie wszystkie przyczółki mostów nad Mrogą. Ruch spory mimo zimy; demontowali szalunki, pracowali na ustroju nośnym MA, a nawet zasypywali pobliskie przejście dla zwierząt.
Mosty w Dmosinie © sandman

Powrót z Kołacina wojewódzką 704ką, z przednio-bocznym wiatrem i pod te mordercze wzniesienia, strasznie dał mi w kość:( Nawet rozjazdówki nie chciało mi się robić po mieście tym zardzewiałym barachłem.
Dziś na manualnym loopie w mp3:

Dzięki Kasiu;)

Brzeziny-Tadzin-Dąbróka duża-Niesułków-Nowostawy dolne-Szcecin-Dmosin-Grodzisk-Nagawki-Koziołki-Kołacin-Henryków-Szymaniszki-Brzeziny